Apapap!Liwa1 skrev:Gubbsjuka kallas det
Foggy skrev:Apapap!
Inget fel å va gubbe
Bara för man e över 30 så betyder det inte att man behöver sluta ha kul - speciellt inte om man har en gumma på tjugonånting
/F.
Tja, det blir ju lite svårt att förneka när symptomen (vadå, titta på 19-åringar?) finns därLiwa1 skrev:Kul kan man ha men nog är det Gubbsjuka allt
Varför inte skaffa sig en "toyboy" som tjej med. Det har jag gjort. Under 30 är han med...tjohooo
Men det har du väl redan fått Å jag med förresten (såklart inte nån 19-åring).Carolina Riedel skrev:...
Jag skulle ta den jag vill ha
Carolina Riedel skrev:Vad fan ska man med en 19 åring till i sängen
Jag vill ju ha någon som kan något
Nä ni pojkar och flickor, att ni ens orkar bekymra er!
Kärlek struntar dessutom i ålder, även om det kanske inte var riktigt det ni pratade om nu
Jag skulle ta den jag vill ha
Liwa1 skrev:Jag TOG den jag vill ha och att han är några år yngre än mig spelar ingen roll. Som du säger, åldern spelar ingen roll...men nog vill man ha en som kan och inte är rookie så att säga
Itacha75 skrev:Vad f*n e felet med er?!?!
Att vara 22-30 e det inget fel på, skulle gärna joina er på den servern.
Själv ska man ta kort för lätt viktare, får inte dricka (lagligt), får inte köra stor hoj, får inte bestämma så mykcet som jag vill, får inte göra nåt som e kul!
Ni e i era bästa år, om det e någon som vill ge mej några år så man blir ca. 20 så tar jag gärna emot! :kocko
Nää, tycker ni ska njuta, ni lever i under eran bästa tid.
Vill ni ha fler skäl till att det suger att vara tonåring, PMa mej så får ni tillbaka en bomb.
Ha så kul lyllosar!
OLJEKYLD GSXR skrev:Åldersnojan har satt sig lite i mig med, jag är ju hela 24 år Samtidigt känner jag att jag är i den perfekta åldern nu, dock ser jag fram emot 40-årsdagen då min försäkringspremie lär anta en rimlig nivå De gånger man känner sig gammal, ja, iallafall att man snart är det, det är ju när man är på nån tillställning med polarna och 19 av 20 kommer med sin flickvän som de har haft sen flera år. De flesta bor ihop, en del skaffar hund, barn och andra äkta vuxengrejor. Då känner man sig lite efter, samtidigt som man känner sig glad att man har ett helt eget liv och har så väldigt mycket frihet. Jag är inte redo för samboliv, hundar och barn. Jag är rädd för barn och hundbiten täcks när man får vara hundvakt åt Toms vovve. Sambo vore iofs bra eftersom alla kostnader delas på mitten, men ska nån sån där konstig tjej komma och bestämma hur soffan ska stå i min lägenhet, njaaaaa.......
Jag tror att det bara finns en lösning, det är att göra exakt som man själv känner och inte snegla på sina vänner eller andra för att skapa sig ett ideal. När jag blir stor så ska jag fundera på vad jag vill göra med resten av livet, nu ska jag åka båge
Foggy skrev:Ha det kul själv, unge man, i vetskap om att du har dina bästa år framför dig (då du kan skaffa en tung viktare med)
/F.
Jag bara väntade på att du skulle dyka upp i denna trådenGSXR1100R skrev:Så det är därför som du gillar att hänga med mig, bara för att du ska se yngre & smalare ut
Som Håkan skrev så skulle nog mångas morsor funka för mig, jag citerar: Är man kräsen så blir man utan.... jag är inte så kräsen men är singel ändå
GSXR1100R skrev:Är man kräsen så blir man utan....
HAHA!!håkanolsson skrev:Äsch, 26-27 e väl inget? Jag e 39 o tycker era morsor är heta
Foggy skrev:Men det har du väl redan fått Å jag med förresten (såklart inte nån 19-åring).
/F. som låter bli att bekymra sig om kärlek å ålder
P.s. Kul inslag på "Prestanda"
ds.
steIIa skrev:Alla som är äldre än mig (rätt många här tror jag...) kommer bli så sura på mig nu å kalla mig gnällkärring och liknande...
Men jag är 19, fyller 20 om mindre än två veckor, går ett år extra i gymnasiet dvs sista året nu, alla mina bästingar till vänner är 85-or å alltså yngre än mig.
Så, jag ska tydligen vara 20 bast mogen...
HJÄÄÄLP!!! Ingen har sagt något om att behöva gå och bli vuxen nu!!! Det töntigaste är att jag är medveten om att jag har åldersnoja vid knappt 20 års ålder. Det är ju så patetiskt.
Men en klasskompis som oxå är 84:a och har skaffat sig en rätt stadig pojkvän, sa till mig när hon, jag och vännen Lisa satt å pratade om mina och Lisas vilda utekvällar, att hon känner sig jättegammal när vi berättade om oplanerade efterfester, hångel hit och dit (Lisa skyldig, jag hade grabb..) och ibland kanske lite för mycket av mjödet.. Gissa om jag blev glad!! Någon som känner sig äldre än mig! Weeh!! Min lycka är gjord. Hurray!!
Så...jag insåg att jag faktiskt har det rätt bra. Fyller systembolag, vågar fortfarnde vara skitbarnslig, blir tagen på allvar och dessutom vågar jag ha kul utan att oroa mig för att dels bli fjortis-märkt, dels bli märkt som Tant Anna som försöker vara hipp. Inte för att det blir så så fort man går ut på krogen och har kul efter 30, absolut inte! Det är minst lika kul att kalasa med mina 18-åriga kompisar som att kalasa med "gubbarna" (mina pärons smeknamn på vännerna i byn som är mellan 26-36 år gamla...) som jag och min syster hade en av världens roligaste party-somrar med!
Lycklig är jag!! Å Itacha, det går så fort åren fram til 20, du anar inte! Om du tröttnar på att vänta så åk ner till Lyon i sommar å hälsa på mig när jag jobbar så får du dricka lagligt
Å sen vill även jag, som de flesta andra här skrivit, påpeka att åldern har så liten betydelse så länge kärleken finns.
Faktiskt
Tjipp å hej!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati