Därför är jag gammal:(

steIIa

bönan på pallen
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
Naah, hojintresse mest :)
Carolina Riedel skrev:
Det är lugnt!
Man är inte vuxen när man är 20!
Okej! På mig nu då alla under 30 :kulspruta :D

Tack, det behövde jag höra :)
Det är ju självklart olika från person till person, men just nu vill jag bara höra att "Nej lilla människa, du behöver inte bli gammal än. Vänta med det tills du är 60."

Får jag ropa på dig Carolina Riedel när jag behöver peppas upp ibland? :Bugar

Tjipp å stoj! :banana

Gick med
20 Jun 2003
Hoj
Burkplatta av kolfiber. ART, R1
steIIa skrev:
Tack, det behövde jag höra :)
Det är ju självklart olika från person till person, men just nu vill jag bara höra att "Nej lilla människa, du behöver inte bli gammal än. Vänta med det tills du är 60."

Får jag ropa på dig Carolina Riedel när jag behöver peppas upp ibland? :Bugar

Tjipp å stoj! :banana

Det är bara att ropa! :hördu ;)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hmmm, man är väl inte vuxen förrän man kan vara barnslig, eller hur är det man säger???

Ähh, vaffan, åldern är en siffra...

:yoparty

Therudeboy

Guest
Itacha75 skrev:
Fråga till er som är lite äldre än mej (nästan alla med andra ord): tänkte ni också "Va fan, jag vill bli äldre, jag kommer aldrig sluta skolan" O.S.V...
För mej känns det som om jag aldrig kommer bli 18 ens... :( :tummenner

Så har jag aldrig tänkt, mina år rullade på snabbt. Och snart är man 20 :(

Henken

Guest
"Tanter" i 30års åldern är livsfarliga för små pojkar som mig själv (23) när de är i fylla. Gubbsjuka i all ära men tantsjukan är fanimig minst lika utspridd och mer aggressiv? :skrämd

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Twinner666:
F-n du har ju fru och barn (och inte minst en mille) så din gubbsjuka kan väl bara beskrivas som mild- än så länge.

Jag är din spegel till din framtid:
Hus, barn, feta lån, snygg och trevlig gumma och allsmäktiga barn.
Det ÄR livet för de flesta men sen kommer ju kryddan till, det som gör det värt att kliva upp på morgonen- LEKA !!

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Henken skrev:
"Tanter" i 30års åldern är livsfarliga för små pojkar som mig själv (23) när de är i fylla. Gubbsjuka i all ära men tantsjukan är fanimig minst lika utspridd och mer aggressiv? :skrämd

Det är bara att hålla i sig i nått :tummenupp

HasseTT

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld...
jaa...shit...är snart 27 å har tunga bekymmer med det! Måste va nån konstig-manlig-tidig-klimakterie-historia :( men jag lyckades iofs släpa hem en 23 åring häromdan som va både fin å snäll så jag e nöjd :rofl

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Själv fyller man 30 nästa år och med Mattias peptalk så kommer man väl ha begått självmord innan dess - ELLER INTE! Fan, ser fram emot att bli 30. Life, as we know it, is good.

Sedan måste jag säga att de hetaste tjejerna oftast är över 25, till och med 30 - då vet de vad de vill ha, och har vett nog att ta för sig. Fan, har aldrig blivit så utnyttjad som med en 36-årig kvinna. Mums ;)

(Tilläggas skall väl, om min flickvän läser detta, att yngre kvinnor också kan vara extremt heta. Hej hej hjärtat)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det kanske inte blir vid 30, men du KOMMER att få nån sorts åldersnoja nån gång. Trust me, I'm swedish.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Mattias, berätta nu för farbror Freppa - varför har du åldersnoja? Passa dig så det inte blir gruppkram!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Kroppen och sinnet förändras med åldern men det fungerar väldigt olika för olika människor. Jag får fortfarande visa leg när jag köper folköl (fast jag är 28 :gnissla), men i sinnet är jag gammal som Sture Allén. Det är det värsta med att bli gammal och klok, nämligen att man förstår vad som måste göras och hur man ska hantera saker och ting och då kan man inte strunta i det som man gjorde när man var yngre. Nåja, det blir man väl bara lyckligare av i längden. :rolleyes:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Freppa skrev:
Mattias, berätta nu för farbror Freppa - varför har du åldersnoja? Passa dig så det inte blir gruppkram!

Mattias är alldeles för ångestfylld för sitt eget bästa. Han kan hitta problem och besvär med det mesta. Slappna av och kom ut och ta en öl med oss andra tokgökar i stället för att sitta hemma och fundera, så ska du se att det blir bättre, Mattias!

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Kanske rätt vanligt att ha åldersnoja runt 20 års åldern. :va
Hade det osså....visste inte vad jag ville göra med mitt liv och vad jag ville bli osv...

Men det é knappast lönt att oroa sig över, för saker o ting verkar fixa sig på nått
sätt bara man ger det tid. Jag é 21 år nu och vet nog fortfarande inte riktigt
vad jag vill bli men trafiklärare ser det ut som nu och nästa år. Sen får man se...

Alltid roligt med ombyte och som sagt...tror allt ger sig med tiden ändå.

Och ni som börjar er 30 års åldern...man behöver inte följa strömmen och ha hus,
fru, barn, vovve och va allmänt svenssonaktig då. :rolleyes:

Min filosofi är att allt löser sig vare sig man vill det eller inte...tjänar ingenting till
att gå o oroa sig. Tror vi har ett öde allihop som é på sätt o vis förutbestämt litta...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag vill påstå att med ålder och erfarenhet kommer insikten att de flesta människor faktiskt är lika dumma som de verkar. Jag är besviken, helt enkelt.

Att inte se problem och besvär tyder på ett visst mått av dumhet. Man måste kunna förutse att vissa saker bara blir skit hur mycket man än jobbar med dem. Det är aldrig försent att ge upp. Det är heller aldrig för tidigt att ge upp. Kom ihåg det, barn.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Att du först nu kommit till den insikten är i vissa mått skrämmande - har du inte sett hur de senaste riksdagsvalen varit?!
Att identifiera ett problem eller ett besvär är en styrka - att inte ta sig förbi det kreativt är en svaghet. Svagheter jobbar vi på så att de försvinner. Titta på mig. Jag kör fortfarande hoj (av för vissa en outgrundlig anledning). 9/10 i en marknadsundersökning säger "Freppa KAN inte köra hoj. Han klotar mest jämt. Börja med Boule istället". Jag är den 10.

Snart är det vår.

Grädde

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Hoj
Yamaha yz125cc
Itacha75 skrev:
Fråga till er som är lite äldre än mej (nästan alla med andra ord): tänkte ni också "Va fan, jag vill bli äldre, jag kommer aldrig sluta skolan" O.S.V...
För mej känns det som om jag aldrig kommer bli 18 ens... :( :tummenner

Känner så jag med. De här suger. Vill fylla 18!

Sluta gnäll ni gubbar som är över 25! :lol

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Jag är ung med en vuxens erfarnhet.... Äldre än så här blir jag aldrig! :D
Fan, jag tror inte ens jag är gammal nog för min ålder!

När jag hamnar på hemmet ska jag ha en Yamaha YZ rullstol... :yoparty :yoparty :banana :banana

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Har påbörjat mitt 27:e år jag med... Drabbas ibland av samma nojja.. Känner mig gammal, fast i ekorrhjulet en riktig praktsvenne.. Jobbar 8-17, har en volvo kombi(!!) bor i ett rött litet hus med vita knutar...!?!?

Enda gången jag känner mig ung är på bolaget. Har bara sluppit visa leg två ggr sedan jag fyllde 20... hrm.. fast vaffan.. på hojen, bakom visiret ser man ung ut även om man har rullator normalt och när den impade lilla tösen som får åka med tar av en stället är det redan för sent för henne! *and so his dreams go on and on..*

...man är inte äldre än vad man gör sig. punkt.

Antar att det är ett citat vi gamlingar får klamra oss fast vid likt fula klamrar sig fast vid uttrycket "det är insidan som räknas!". *asg*

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept