Och jag brukar fundera "tänk om en ren eller älg springer ut på vägen från ingenstans" när jag befinner mig uppe i Norrland och sitter bakom ratten på en gammal Honda Civic från -86. Inte för att jag inbillar mig att en modernare bil gör någon större skillnad alla gånger. Här nere i Skåne funderar man lite på vildsvin och rådjur möjligtvis. Här är å andra sidan ett rätt öppet landskap. Nu är det den tiden på året där man verkligen bör tänka sig för när det gäller vilt.
Tur att det inte gick värre än det gjorde i den här olyckan. Hoppas att du blir fullt återställd efter operation och rehabiliteringen. Man märker i texten att du förstår vilken tur du har haft. Som en annan sa. Gå och köp dig en trisslott eller två! Tänk vilken historia du kan dra vid middagsbordet för främlingar och dina barnbarn i framtiden
Krya på dig Pledians.
Vad gäller ren så har jag faktiskt klippt en för ett antal år sedan. Jag hade dock tur så det gick inte mer än kanske 60 när det small. Dock en lufttur men eftersom den är så pass låg jämfört med en älg så flög jag som tur var över den, Skärrad blir man dock.