Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
holy shit var svinförbannad pga kollektivtrafik å f-kassan men din fina komplimang gjorde mig glad igen :D tack som fan!!

Hmm, för sorholuluglig har alla hemma så den komplimangen är nog nåt att ta med sig för resten av livet. :dummer

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Honolulu är inte så dum som han ser ut.. Pappaledig en hel.sommar skojar man inte bort.

Förstår inte varför du inte anmäler dig till tour de france eller giro d´italia, du är ju ute och cyklar 24/7.

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Försäkringar är för sissys, en riktig MAN betalar för sina egna misstag.
(Stöldförsäkring undantagen för det alltid är nån annans fel.)

Låter som något Lukas p16 med nytaget A1 kort skulle slänga ur sig, med andra ord inte helt igenomtänkt.
Men visst du kör ju bara bana, ut i trafiken med dig oförsäkrat osv och visa villken tuffing du e :krama

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det är tur att någon vänlig själv gjort dig till depåchef och moderator så du får bestämma någonstans, eftersom att du knappast får göra det hemma. :hoppa
VBK är perfekt för dessa uppdrag, han har Ethos, Pathos och Logos.
Det är bara att ge sig.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Låter som något Lukas p16 med nytaget A1 kort skulle slänga ur sig, med andra ord inte helt igenomtänkt.
Men visst du kör ju bara bana, ut i trafiken med dig oförsäkrat osv och visa villken tuffing du e :krama
Nu när jag läser mitt inlägg igen så inser jag att det kan misstolkas. Jag uppmanar ingen att köra oförsäkrat.

Ber om ursäkt.

Men att våga ge allt på banan utan att utnyttja en försäkring måste väl ändå vara mer "riskfyllt" än att köra på gatan?
Trafikförsäkring då undantaget eftersom den är lagstadgad och man skall värna om andra individers väl.

I annat fall hade väl inte så många brytt sig om försäkringen gäller vid bankörning? Eller?

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...