Sordid
professionell sjörövare
holy shit var svinförbannad pga kollektivtrafik å f-kassan men din fina komplimang gjorde mig glad igen tack som fan!!
det var så lite så du förtjänar att vara glad
holy shit var svinförbannad pga kollektivtrafik å f-kassan men din fina komplimang gjorde mig glad igen tack som fan!!
Hmm, för sorholuluglig har alla hemma så den komplimangen är nog nåt att ta med sig för resten av livet.
Honolulu är inte så dum som han ser ut.. Pappaledig en hel.sommar skojar man inte bort.
24+ eller offroad försäkring?
Honolulu är inte så dum som han ser ut.. Pappaledig en hel.sommar skojar man inte bort.
Verkar som vBK har renorverat klart badrummet som Grevinnan beordrade om.. Längesedan jag såg han så här aktiv på sh
Samma som förra säsongen, Bas.
Bah... Jag styr väl själv hur mycket tid jag spenderar här...
Svartflaggan kommer att bli utsliten 2012....
snubbla inte på den bara
Svartflaggan kommer att bli utsliten 2012....
jag är moderator också.......
Det är tur att någon vänlig själv gjort dig till depåchef och moderator så du får bestämma någonstans, eftersom att du knappast får göra det hemma.
Försäkringar är för sissys, en riktig MAN betalar för sina egna misstag.
(Stöldförsäkring undantagen för det alltid är nån annans fel.)
VBK är perfekt för dessa uppdrag, han har Ethos, Pathos och Logos.Det är tur att någon vänlig själv gjort dig till depåchef och moderator så du får bestämma någonstans, eftersom att du knappast får göra det hemma.
Nu när jag läser mitt inlägg igen så inser jag att det kan misstolkas. Jag uppmanar ingen att köra oförsäkrat.Låter som något Lukas p16 med nytaget A1 kort skulle slänga ur sig, med andra ord inte helt igenomtänkt.
Men visst du kör ju bara bana, ut i trafiken med dig oförsäkrat osv och visa villken tuffing du e
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|