Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Men silver, kan du inte säga något jag inte redan vet? Att jag är oerfaren är väl knappast nån nyhet?! :hoppa

Menade du allvar med frågan?
Vad menar du med erfaren?

Jag vet i fasiken om jag är det, och jag har ändå kört hoj i, fan de é inte sant, 33år.

Man är väl erfaren på olika sätt. Jag ar kört ganska många Europa svängar. Mycket brukskörning och mycket buskörning.

Men bana har jag bara kört till och från i 8 år, så där känner jag mig inte så erfaren.

Eller menar du antalet lägrade cheyer, få se här, 1976......

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Menade du allvar med frågan?
Vad menar du med erfaren?

Jag vet i fasiken om jag är det, och jag har ändå kört hoj i, fan de é inte sant, 33år.

Man är väl erfaren på olika sätt. Jag ar kört ganska många Europa svängar. Mycket brukskörning och mycket buskörning.

Men bana har jag bara kört till och från i 8 år, så där känner jag mig inte så erfaren.

Eller menar du antalet lägrade cheyer, få se här, 1976......

Klart jag menade allvar! Är faktiskt intresserad av vad ni har för åsikter, även om texten är skriven med glimten i ögat.

1976? Jag trodde du snackade om lägrade tjejer, inte när du var född farbror.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Klart jag menade allvar! Är faktiskt intresserad av vad ni har för åsikter, även om texten är skriven med glimten i ögat.

1976? Jag trodde du snackade om lägrade tjejer, inte när du var född farbror.

fyyyyyyyyy vad gajigt o skriva med glimten i ögat......mycket gäjigt

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
bilsport e säkert bra för lillhojarna men som ww skrev när det kommer till sporthoj kan man bara skjuta sig i huvudet

edit: egentligen e det rätt cp att dom kallar sig bilSPORT och mc då sport vill dom ej försäkra

edit nr 2: barris luktar bajs och svett

Last edited:

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
bilsport e säkert bra för lillhojarna men som ww skrev när det kommer till sporthoj kan man bara skjuta sig i huvudet

edit: egentligen e det rätt cp att dom kallar sig bilSPORT och mc då sport vill dom ej försäkra

Bilsport och mc.. alltså sportbilar och motorcyklar...står inte att det är sportmotorcyklar det gäller ;-)

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Bilsport och mc.. alltså sportbilar och motorcyklar...står inte att det är sportmotorcyklar det gäller ;-)

o för i helvete du påminer mig om dom där plugghästarna i skolan som blev mobbade erkänn att du va mobbad som liten det måste du ha varit.

EDIT: SKULLE JAG VA LIKA TRÅKIG OCH MOBBAD SOM DU HADE JAG KUNNAT SKRIVA, JAG SKREV INGET OM MC I INLÄGGET JAG SKREV ATT DOM INTE FÖRSÄKRAR SPORT, KANSKE VA SÅ ATT JAG RINGDE O FRÅGA OM DOM FÖRSÄKRA EN BUGATTI VEYRON OCH DOM GJORDE INTE DET.

men nu e jag inte en mobbad människa som dig så jag nöjer mig bara med att konstatera att du e mobbad :arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...