Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Kriss har sålt getingen!! Det trodde ni inte va!?? haha

Ville bara säg att jag är ute efter en fin Gsxr 1000 05/06.. vet ni någon till salu så var snälla och hojta till! :) Ni känner mig så något lik till objekt är inte av intresse! ;) Inte heller hojar med nycklar som är på vift.

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Japp just den! :) Har haft den i nästan 4 år så nu var det dags att gå vidare kände jag.

Och här sitter jag och funderar på byte igen...blir fan till att korka upp champangen när jag kör samma hoj i två säsonger.

Last edited:

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Barris.. gör som dasPB köp kåpor som det står nån helt annan modell på så är ditt problem löst. För er som fullständigt har missat det så har han en 848 men det står 1098 på hans kåpor.

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Är det någon som är insatt i det här med att importera hoj från England? Priserna där är ca 10-15 kr billigare på just den modell jag letar efter.. Men hur mkt kostar det att åka dit, plocka hem och göra den färdig för Svenska regler?

Är det bra att hitta en hoj där hos en MC firma eller det går lika bra att köpa från privat person?

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Är det någon som är insatt i det här med att importera hoj från England? Priserna där är ca 10-15 kr billigare på just den modell jag letar efter.. Men hur mkt kostar det att åka dit, plocka hem och göra den färdig för Svenska regler?

Är det bra att hitta en hoj där hos en MC firma eller det går lika bra att köpa från privat person?

Vad jag har förstått skall du handla av handlare, men de flesta är ju tyvärr privatpersoner. Du måste byta reflektor i lampan så att den speglar åt rätt håll, sen måste mätaren ha både mph och kph. Hör med banhoj.com - han plockar ju hem hojar på löpande band.

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Aftonhoran står för komiken idag.

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1326290257.847955.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1326290257.847955.jpg
    37.7 KB · Visningar: 22

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Vad jag har förstått skall du handla av handlare, men de flesta är ju tyvärr privatpersoner. Du måste byta reflektor i lampan så att den speglar åt rätt håll, sen måste mätaren ha både mph och kph. Hör med banhoj.com - han plockar ju hem hojar på löpande band.

Reflektorn brukar man inte behöva byta då de flesta mc har en vågrätt ljusbild. Tänd lampan på horneten mot en vägg och kolla ;-)

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Jag har läst om detta på sporthoj och DÅ ÄR DET SÅ GUBBJÄVEL. :6surkart

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...