Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
men det e inte vilket socker som helst utan syrasocker så det så
Socker... pfhnisss.... vilken kärring. :skrattaåt
En riktig man kör pure LCHF, inget annat. :fakta
Kött med redigt fett, bacon, sidfläsk, fisk, fågel, grädde, ägg och riktigt smör. Grönsaker som växer ovan jord, inget grävande i jorden efter rovor som ett annat svin. Mat utan en massa sött slisk och tillsatser helt enkelt. Ingen läsk i groggen utan bara ren sprit som whiskey, gin och vodka.
Mat för riktiga män helt enkelt.

Socker... ja jisses, dricker du paraplydrinkar också eller?
Vart är vi på väg? :brinnerup

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Socker... pfhnisss.... vilken kärring. :skrattaåt
En riktig man kör pure LCHF, inget annat. :fakta
Kött med redigt fett, bacon, sidfläsk, fisk, fågel, grädde, ägg och riktigt smör. Grönsaker som växer ovan jord, inget grävande i jorden efter rovor som ett annat svin. Mat utan en massa sött slisk och tillsatser helt enkelt. Ingen läsk i groggen utan bara ren sprit som whiskey, gin och vodka.
Mat för riktiga män helt enkelt.

Socker... ja jisses, dricker du paraplydrinkar också eller?
Vart är vi på väg? :brinnerup

allt du skrev där försvann med första raden LCHF........... riktiga män håller inte på med fjolliga koster och dieter nej nu sjönk du i mina ögon och jag lägger dig i samma kategori som småfeta medelålders damer

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
allt du skrev där försvann med första raden LCHF........... riktiga män håller inte på med fjolliga koster och dieter nej nu sjönk du i mina ögon och jag lägger dig i samma kategori som småfeta medelålders damer
LCHF är ingen diet, det är ett sätt att äta och leva.
Dieter får flickorna syssla med.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
LCHF är ingen diet, det är ett sätt att äta och leva.
Dieter får flickorna syssla med.

nej det e försent jag har ändrat ditt namn till lisa svensson nu så det finns inte mer jag kan göra

ingen MAN följer ett sätt att äta o leva riktiga MÄN ÄTER VAD FAN DOM VILL.....

men det e okaj lisa jag förstår du lever i förneklse som alla transvestiter metrosexuella eller vad dom nu kallar er

EDIT: Low Carb High Fat (LCHF) är en relativt ny svensk form av kolhydratfattig och ketogen diet med lågt intag av kolhydrater (Low Carb) och högt intag av fett (High Fat). Den används som metod för kontroll av blodsocker och för viktminskning. Metoden har visat sig ha goda resultat speciellt för typ-2-diabetiker där också viktminskning observerats efter ett ökat fettintag

------------------låter farligt nära en diet för fjollmän som e oroliga över sitt blodsocker och vikt hahahah FJOLLERI gå nu o gråt lite lisa över dina komplex du får när du tittar i speglen

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Dieter, LCHF, bantningspiller, bantning och gym är som jag sagt så många gånger till för er med urusla gener...... VBK behöver inget av detta, men lider med er kassa mäniskor.

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Dieter, LCHF, bantningspiller, bantning och gym är som jag sagt så många gånger till för er med urusla gener...... VBK behöver inget av detta, men lider med er kassa mäniskor.

Nä dina gener gav dig usel motorik istället ;)

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Bara på bana, där är det ju ingen utmaning... Som att genomföra vasaloppet tolkande efter en snöskotet ungeär.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10

det e rätt her vbk du står över alla dom här pajasarna du e ungefär som den coola farfarn jag aldrig hade. du e okaj men lisa, jennie, jessica o va alla dom andra flickorna nu heter dom e ju som dom e med med din förklaring kan man ju mest tycka synd om dom taskiga gener helt enkelt

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Allt är GT's, SilverWomans och Sorgligs fel.

Jag har under flera dagar mått så illa av alla deras påhopp och uttalanden om "Trajja fjollor" att jag i mardröm efter mardröm sett mig själv överge allt vad hoj heter och ägna mig åt nåt mesigt som segling eller go-cart. Jag har vaknat helt kallsvettig med bultande hjärta och tänkt "Vafan, skall dom verkligen få mobba mig till att sluta?" :gråta

Idag kom jag äntligen fram till lösningen på problemet. Köp nåt nytt istället!! :)
Sagt och gjort så nu kan ni lägga ner er mobbing mot mig. :FU
Nu laddar jag om och adderar en cylinder och 325cc :kär

Skit ner er, era, era, era, mobbare!!

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Jag har under flera dagar mått så illa av alla deras påhopp och uttalanden om "Trajja fjollor" att jag i mardröm efter mardröm sett mig själv överge allt vad hoj heter och ägna mig åt nåt mesigt som segling eller go-cart. Jag har vaknat helt kallsvettig med bultande hjärta och tänkt "Vafan, skall dom verkligen få mobba mig till att sluta?" :gråta

Idag kom jag äntligen fram till lösningen på problemet. Köp nåt nytt istället!! :)

En gång trajja fjolla, alltid trajja fjolla. Man kan inte tvätta ränderna ur Zebran serru! :rofl

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition

Misstag nr uno - Köpte en trajja.
Misstag nr due - Trodde man kunde få tillbaka sin heder genom att köpa annat.
Misstag nr tres - Skickar över trajjan på Tingeling. Stackars stackars..

Men jag måste faktiskt bekänna att en promille av mig är intresserad av vad det blev för något? :)

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n

Vill du prata och gråta ut så har jag en axel över.... Huvva vad detta kom oväntat:eek:

Hur blir det nu... Ångesten kryper sig så sakterliga på när du viker ner dig.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum