GT
Absolut kortast.
Åh fifan, kräktes lite i munnen nu
Ta inte i så du spricker lille vän, vet nog att du gillar det.
Socker... pfhnisss.... vilken kärring.men det e inte vilket socker som helst utan syrasocker så det så
Socker... pfhnisss.... vilken kärring.
En riktig man kör pure LCHF, inget annat.
Kött med redigt fett, bacon, sidfläsk, fisk, fågel, grädde, ägg och riktigt smör. Grönsaker som växer ovan jord, inget grävande i jorden efter rovor som ett annat svin. Mat utan en massa sött slisk och tillsatser helt enkelt. Ingen läsk i groggen utan bara ren sprit som whiskey, gin och vodka.
Mat för riktiga män helt enkelt.
Socker... ja jisses, dricker du paraplydrinkar också eller?
Vart är vi på väg?
LCHF är ingen diet, det är ett sätt att äta och leva.allt du skrev där försvann med första raden LCHF........... riktiga män håller inte på med fjolliga koster och dieter nej nu sjönk du i mina ögon och jag lägger dig i samma kategori som småfeta medelålders damer
LCHF är ingen diet, det är ett sätt att äta och leva.
Dieter får flickorna syssla med.
LCHF är ingen diet, det är ett sätt att äta och leva.
Dieter får flickorna syssla med.
Dieter
Dieter, LCHF, bantningspiller, bantning och gym är som jag sagt så många gånger till för er med urusla gener...... VBK behöver inget av detta, men lider med er kassa mäniskor.
Dieter, LCHF, bantningspiller, bantning och gym är som jag sagt så många gånger till för er med urusla gener...... VBK behöver inget av detta, men lider med er kassa mäniskor.
Jag har under flera dagar mått så illa av alla deras påhopp och uttalanden om "Trajja fjollor" att jag i mardröm efter mardröm sett mig själv överge allt vad hoj heter och ägna mig åt nåt mesigt som segling eller go-cart. Jag har vaknat helt kallsvettig med bultande hjärta och tänkt "Vafan, skall dom verkligen få mobba mig till att sluta?"
Idag kom jag äntligen fram till lösningen på problemet. Köp nåt nytt istället!!
Sagt och gjort så nu kan ni lägga ner er mobbing mot mig.
Nu laddar jag om och adderar en cylinder och 325cc
Skit ner er, era, era, era, mobbare!!
Jag har under flera dagar mått så illa av alla deras påhopp och uttalanden om "Trajja fjollor" att jag i mardröm efter mardröm sett mig själv överge allt vad hoj heter och ägna mig åt nåt mesigt som segling eller go-cart. Jag har vaknat helt kallsvettig med bultande hjärta och tänkt "Vafan, skall dom verkligen få mobba mig till att sluta?"
Misstag nr tres - Skickar över trajjan på Tingeling. Stackars stackars.
Inte synd om mig, Trajjan kan jag ju sälja och lägga pengarna på något trevligare. Som skor... Blir måååånga skor
Inte synd om mig, Trajjan kan jag ju sälja och lägga pengarna på något trevligare. Som skor... Blir måååånga skor
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|