Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
1. Silver: du är har och kommer alltid att vara chey UTROPSTECKENGÅNGERTJUGOSJU

Nu får vi reda ut detta en gång för alla:

- Sitter jag ner och kissar? Nej!
- Har jag någon hoj med mindre än 750cc? Nej. Jo, gammel Sukkan, men den har mycket MANLIGT Turbo.
- Använder jag vita tubsockar? Nej!
- Blir jag sjuk som fan om tempen i kroppen går up 0.1 grad? Ja!
- Håller jag på att avlida om jag blir förkyld? Ja!
- Har jag någon Kawa? Nej!
- Har jag någon Triumph?
- Är jag bakfull idag igen? Ja!

Alltså, endast ett enkelt, men krasst konstaterande, jag kommer aldrig att bli medlem i Pinkisarnas klubb!

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Eftersom det tydligen finns folk som tycker att det börjar bli personliga påhopp, så ber jag er att lugna ner er ton i tråden, alla är välkomna att skriva & tycka som man vill, men någonstans måste man tra en gräns.

hoppas att ni kan återfå er glimt i ögat med det ni skriver, annars kommer jag bli tvungen att stänga denna tråden också.

vi tycker ju alla om att köra hoj, oavsett om man är snabb eller slö på gata/bana. ska vi inte lägga ner smutskastning & skitsnack och gräva ner stridshumöret ?

Gruppkram någon ?

// Henke

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
varför nöja sig med gruppkram? jag föreslår taktisk böghög!! mycket mera kärlek.
Silver.... sluta ljug, kvittar hur mycket du än står framför spegeln å försöker intala dig själv att du inte är en chey

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Eftersom det tydligen finns folk som tycker att det börjar bli personliga påhopp, så ber jag er att lugna ner er ton i tråden, alla är välkomna att skriva & tycka som man vill, men någonstans måste man tra en gräns.

hoppas att ni kan återfå er glimt i ögat med det ni skriver, annars kommer jag bli tvungen att stänga denna tråden också.

vi tycker ju alla om att köra hoj, oavsett om man är snabb eller slö på gata/bana. ska vi inte lägga ner smutskastning & skitsnack och gräva ner stridshumöret ?

Gruppkram någon ?

// Henke

tycker det e fint att folk blir arga på varandra och skäller på varandra, Ger mig hopp om att den svenska tradiga bajs knyta handen i fickan håller på att försvinna, vi svenskar behöver lära oss att va arga på varandra.........

tycker tex maverick och GT kan slåss istället jag ordnar en ring lite folk så gör vi ett party av det och efteråt kommer ni älska varandra

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
sa min läkare också när jag frågade om jag fick behålla kolfibret ifrån min ställning.. om man googlar "dumförklaring med blicken" hade man sett en bild på honom samma sekund som jag fråga.

å för att elda lite..
1. Silver: du är har och kommer alltid att vara chey UTROPSTECKENGÅNGERTJUGOSJU
2. sordid: du kan ju inte vara professionell sjörövare i Sverige, flytta till Somalia för fan
3. Blacktriple: .... nä det går fan inte, jiddrar inte med sjöbusar
4. Maverick: asså alla vill vi ha en unik design på bilen men hyr en lackerare nästa gång..
5. GT: "What would Jesus do?"
6. Vbk: Eftersom du är lika gammal som Gandalf e det ju inte lönt att försöka skriva nått, du glömmer ju bara bort det mellan radbytena

ps. skål på er.. nu tar jag två panodil å vatten i hopp om att må bättre efter gårdagens alkoholkonsumtion

jodå det går du vet öresundsbåtarna dom betalar mig för att jag ska låta dom åka fram och tilbax fram o tillbax

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
tycker det e fint att folk blir arga på varandra och skäller på varandra, Ger mig hopp om att den svenska tradiga bajs knyta handen i fickan håller på att försvinna, vi svenskar behöver lära oss att va arga på varandra.........

tycker tex maverick och GT kan slåss istället jag ordnar en ring lite folk så gör vi ett party av det och efteråt kommer ni älska varandra

Jaaaa, så kan vi dricka pilsner och kasta jordnötter på dom samtidigt

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Gissa vem jag träffa på väla idag

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1325949462.280707.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1325949462.280707.jpg
    39.9 KB · Visningar: 53
Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Herrejesses, om nån tror att vi tycker så illa om varandra så vi skulle vilja slåss så läser man inläggen som Fan läser Bibeln. Jag gillar faktiskt GT skarpt, vi har bara lite olika uppfattning (och ja, i slutänden är det bara lite olika vi tycker).

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
shokahonoululus aka sorgligs sovrum kanske?

alltså nej nu har det gått för långt det där va slag under bältet jag e faktiskt en person med känslor och nu blev jag ledsen mycket ledsen mitt sovrum e faktiskt jäääääättefint nej jag vet inte vad jag ska göra av mig själv jag förväntar mig en ursäkt och kanske lite blommor också

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
alltså nej nu har det gått för långt det där va slag under bältet jag e faktiskt en person med känslor och nu blev jag ledsen mycket ledsen mitt sovrum e faktiskt jäääääättefint nej jag vet inte vad jag ska göra av mig själv jag förväntar mig en ursäkt och kanske lite blommor också

Vavarejasa? Honollulululu har blivit soft. Tillfjollad, fattas bara att du köpt Trajja oxå. Herregud, vart är världen på väg:va

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum