Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Dubbel Bah, det är ju en Skramlaha

Hör här nu fröken, och lyssna noga...

Jag Bah;ade inte hojen utan Silvers oerhörda brist på att vara lite blygsam och ödmjuk när han envisas med att hävda sig med det bästa som går att få i hojväg.

Hade jag inhandlat en banhoj så skulle jag inte basunera ut det på ett så osmakligt och egocentriskt sätt.

Sånt sätter ju bara igång en massa avundsjuka och rykten, jag har hört allt från att han säljer sin kropp till dominanta äldre herrar till att han går under täcknamnet "bantar Ola" som säljer suspekta medikamenter till tanter med urusla gener, för att ha råd med denna hoj.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Jag Bah;ade inte hojen utan Silvers oerhörda brist på att vara lite blygsam och ödmjuk när han envisas med att hävda sig med det bästa som går att få i hojväg.

Hade jag inhandlat en banhoj så skulle jag inte basunera ut det på ett så osmakligt och egocentriskt sätt.

Sånt sätter ju bara igång en massa avundsjuka och rykten, jag har hört allt från att han säljer sin kropp till dominanta äldre herrar till att han går under täcknamnet "bantar Ola" som säljer suspekta medikamenter till tanter med urusla gener, för att ha råd med denna hoj.

Nu tar vi varandra i händerna allihop, och så sjunger vi ännu en gång:

De é inte lätt o va ödmjuk........

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Om det är någon som är sysslolös ikväll, kan jag rekomendera ett besök på Maddes i Landskrona framåt kvällen. Några av mina polare lirar företrädesvis 70 och 80 tals covers där. Det brukar vara bra tryck.

Sitter och laddar upp för det nu, hick!

Annars kan ni åka och polera aluminium till mig:arsele

Edit: Det kan ju vara jag som brukar vara på lyset oxå:va Dom är kanske inte så bra

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Om det är någon som är sysslolös ikväll, kan jag rekomendera ett besök på Maddes i Landskrona framåt kvällen. Några av mina polare lirar företrädesvis 70 och 80 tals covers där. Det brukar vara bra tryck.

Sitter och laddar upp för det nu, hick!

Annars kan ni åka och polera aluminium till mig:arsele

Edit: Det kan ju vara jag som brukar vara på lyset oxå:va Dom är kanske inte så bra

Blir Skyrim, dillchips och julöl för min del ikväll :yoparty:banana:rock

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Första lekmaskinen jag hade vart en c64 med bandare, fina grejjer det där

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Sitter och slösurfar och hittar ytterligare bevis på att trajja-förare är ena JÄVLA fjollor.

"Nu ska vi bestiga ett berg.." Ja jesus, vad händer här näst? Att de skapar en tävlingsklass för bara trajja-fjollor?
My bad, det fanns tydligen redan.. Fyfan vad fjolligt. Långsamt går det också.
GT?
Du får sluta skicka fler beundrarbrev via PM. Ja, du kan få köpa Daytonan racekittad o klar om du vill nu när du skall sälja Horneyn.

Både du, Silverfisken och VBK kan väl komma ur era mörka garderober och erkänna vad det är ni verkligen suktar efter? Vi vet att ni viskar det i era drömmar.

"Jag vill också ha en sån där cool och kul Trajja, jag vill, jag vill, jag villlllllllll.... *snark*"

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
GT?
Du får sluta skicka fler beundrarbrev via PM. Ja, du kan få köpa Daytonan racekittad o klar om du vill nu när du skall sälja Horneyn.

Både du, Silverfisken och VBK kan väl komma ur era mörka garderober och erkänna vad det är ni verkligen suktar efter? Vi vet att ni viskar det i era drömmar.

"Jag vill också ha en sån där cool och kul Trajja, jag vill, jag vill, jag villlllllllll.... *snark*"

Haha käre Maverick, nej nej och återigen nej.

Racekittad, är det med urplockad motor och vanliga cykelpedaler? För det lär ju gå snabbare. :såjaponken

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Haha käre Maverick, nej nej och återigen nej.

Racekittad, är det med urplockad motor och vanliga cykelpedaler? För det lär ju gå snabbare. :såjaponken
Jovisst, men jag tänkte att du kanske kunde bli snabb nån dag så jag låter motorn sitta kvar. Jag tror även du kan utvecklas.
Jag kan givetvis montera cykelpedaler på den till dig. Då har du nåt att sätta fötterna på när de står i horisontalläge.... :tungan :7peta

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jovisst, men jag tänkte att du kanske kunde bli snabb nån dag så jag låter motorn sitta kvar. Jag tror även du kan utvecklas.
Jag kan givetvis montera cykelpedaler på den till dig. Då har du nåt att sätta fötterna på när de står i horisontalläge.... :tungan :7peta

Nu missförstod du nog. Genom att sätta cykelpedaler på en trajja gör du den inte bara snabbare, än om motorn sitter i, den blir även 200 % mer driftsäker.

Jag kan köpa den av dig, som en snäll tjänst, förstår att du vill bli av med möget. Men behåll motor du, den låter ju inte ens gött.

Vad får dig att tro att jag tänkt stå i horisontalläge kommande säsong? Det är inget jag planerat. Men det har väl som vanligt ni. Vad ligger oddsen på nu förresten? Tidigt på säsongen, sent på säsongen? Vill veta var jag säkrast vinner pengar liksom. Och det är ju rätt bra för jag kan ju påverka det själv ^^

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Vad får dig att tro att jag tänkt stå i horisontalläge kommande säsong? Det är inget jag planerat. Men det har väl som vanligt ni. Vad ligger oddsen på nu förresten? Tidigt på säsongen, sent på säsongen? Vill veta var jag säkrast vinner pengar liksom. Och det är ju rätt bra för jag kan ju påverka det själv ^^
Ärligt? Jag tror inte du kommer att stå i horisontalläge säsongen som kommer, jag tror du snarare kommer att ligga i horisontalläge. I grusfållorna. Ofta.

Själv tänker jag som vanligt fega och hålla mig på hjulen, det är billigt och gör inte så jävla ont. Silverfisken skall tydligen simma runt i ERF-dammen. Hoppas han har köpt dubbla uppsättningar av allt till bananhojen.
Första året är ofta mycket meka och lite köra.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning