Sordid
professionell sjörövare
Vavarejasa? Honollulululu har blivit soft. Tillfjollad, fattas bara att du köpt Trajja oxå. Herregud, vart är världen på väg
även dom hårdaste snubbarna har känslor på insidan
Vavarejasa? Honollulululu har blivit soft. Tillfjollad, fattas bara att du köpt Trajja oxå. Herregud, vart är världen på väg
även dom hårdaste snubbarna har känslor på insidan
Ja, män kan också känna känslor. Hunger till exempel.
nu ska jag gå och reta dom hemlösa.
Tro mig, det har jag försökt med men då har man blivit kallad messeschmidt och en hel del annat. Attityden "sköt dig själv, skit i andra" verkar vara den gällande när man är ny på hoj.
Jag är glad jag inte kan läsa allt som sägs om mig på fejsbook och varför tro du jag och Wilcan har en frostig relation?
Såklart du ska. Tycker det är lågt att reta familj och släktingar dock.
Detta var det enda jag fattade av ditt inlägg för jag har glömt min chiffernyckel på jobb.
Jaja GTprut ditt släkte är hobbits och lever i stubbar i skogen och har roliga öron. Känns det bättre eller
Tror alla ar så aviga mot GT för att han rastar er alla på banan, ja inte mig då.
Tycker GT mer liknar det lilla fanskapet i The Leprechaun
View attachment 351423 View attachment 351424
Hitta även en bild på när han jobbar på Tempel
View attachment 351425
Tror alla ar så aviga mot GT för att han rastar er alla på banan, ja inte mig då.
Ja men till allas försvar GTprut kör en lite. Leksakshoj och han är 1 meter hög det e ju som att sätta ett bi *GTprut* dom andra e som humlor klart biet vinner på en liten rallybana det e uppgjort och fusk. Sen går det ju rykten om att pruten kommer ramla nästa säsong
Jag tror att någon är avundsjuk för att han inte kan koka lika gott the som oss hobbitar.
det e bara flickor och hobbitsar som dricker te vilken fjollig dryck riktiga män dricker bensin med 2 skedar socker
Vafan,,haru socker till drickat? Jävla fjolla.....
fortfarande socker.... alltså är barris mer man än vad du är
nej för jag har sett att barris brukar ha trosor på sig under skinstället
Nu verkar Sordid vara en riktig stålman ju, hur fan kan du se igenom mitt skinställ???
Sen är det fan inga trosor! Utan riktigt MANLIGA leopard stringisar.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|