Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Ja, män kan också känna känslor. Hunger till exempel.

har du hört dom stora pojkarna säga det GTprut

okay det va inte allvar innan klart jag e hårdaste hård fortfarande skulle bara lura alla er fjollor och ni gick på det det bevisar ni e svagast och jag starkast som vaNLIGT ert pung hår e krylligt av blotta förskräkelsen av mig.

nu ska jag gå och reta dom hemlösa.

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Tro mig, det har jag försökt med men då har man blivit kallad messeschmidt och en hel del annat. Attityden "sköt dig själv, skit i andra" verkar vara den gällande när man är ny på hoj.
Jag är glad jag inte kan läsa allt som sägs om mig på fejsbook och varför tro du jag och Wilcan har en frostig relation?

Tack för beskrivningen. Och tack för info om bandagar osv, det som man dock sällan ser från er gammelrävar, är ju att ni faktiskt gjort något i det verkliga, snacka är ni väldigt bra på, och speciellt i efterhand. Ta det inte fel, kära Maddicken, ditt inlägg blev bara perfekt att citera från vad jag upplevt. Dock vill jag passa på och speciellt tacka folk som Bebe, Kuazimudio och Paula som faktiskt verkligen har kommit med konkret hjälp och info, t.ex. erbjudit sig att köra ut en sväng en dag och visa lite spårval osv, där får väl VBK hänga med på en bit.
Men saker som att VBK följde med upp till Stenestad dagen jag krascha, för att hålla ner tempot är ju bara skitsnack, så var det iaf WW beskrev det samma kväll som jag ringde honom. Sanningen är, som både du och jag vet efter vi pratat i telefon att jag höll redan på lägga mig innan vi ens kommit upp dit, då VBKs bromsljus och speciellt blinkers knappt syntes. Så om det var för jag inte såg att han tänkte svänga, eller om jag fick bromsa för hårt för min kapacitet på grund av bromsljuset kan jag inte säga. Sista gången vi pratades vid så gällde det ju ungefär samma sak, fastän det var du som varit med och kört.
Men samtiudigt kan jag förstå att det inte ger en speciellt mycket för ens egna körning om man aldrig får köra i sitt eget tempo, så klart att man inte kan hålla på och "hjälpa" hela tiden, VBK som övrigt borde ha JÄVLIGT stor eloge för allt han gjort. Lämnar man ämnet lite så kan man ju bara nämna arrangemang och hur fruktansvärt trevlig och framåt han är mot nya, det är det fan inte många gammelrävar som är i Helsingborg... Sedan kan man spinna vidare på hur mycket han ställt upp för mig, men det har inte hem till detta ämne.

Så vill ni verkligen göra skillnad och rädda liv, ta med folk ut på en runda eller prata med personen irl istället för sitta och skriva en massa, tro mig det gör skillnad..

Sedan det som GT snackar om tror jag han refererar till vad folk har sagt i umgänge, nog inget som varken BT eller Maddicken känner till, vilket jag kan förstå. Dötiden som ni kanske la på Sporthoj.com eller tisdagsficka-träffar etc har ju för er del försvunnit nu när ni byggt på familjen ytterliggare, vilket så klart är kul.

Last edited:

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10
Såklart du ska. Tycker det är lågt att reta familj och släktingar dock.

Detta var det enda jag fattade av ditt inlägg för jag har glömt min chiffernyckel på jobb.

Jaja GTprut ditt släkte är hobbits och lever i stubbar i skogen och har roliga öron. Känns det bättre eller

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Jaja GTprut ditt släkte är hobbits och lever i stubbar i skogen och har roliga öron. Känns det bättre eller

Tycker GT mer liknar det lilla fanskapet i The Leprechaun :hihi

Leprechaun.jpg leprechaun8.jpg

Hitta även en bild på när han jobbar på Tempel
Leprechaun.jpg

Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition

Ärligt, ja. Helt klart. Utan tvekan. Hellre lustig och hårig än hemlös. ^^

Tror alla ar så aviga mot GT för att han rastar er alla på banan, ja inte mig då.

Nämen, har farbror blivit blödig på äldre dagar?

Tycker GT mer liknar det lilla fanskapet i The Leprechaun :hihi

View attachment 351423 View attachment 351424

Hitta även en bild på när han jobbar på Tempel
View attachment 351425

Alltså ja, vad ska jag svara på det?
Här har du ändå varit fair och fångat mig med min bättre sida i spotlighten.

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Tror alla ar så aviga mot GT för att han rastar er alla på banan, ja inte mig då.

Du ger oss ju inte en changs att rasta dig, du ser ju till att köra över fötterna eller nått när det ställs upp till dans.

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Hoj
KTM 690 SMC -10

Ja men till allas försvar GTprut kör en lite. Leksakshoj och han är 1 meter hög det e ju som att sätta ett bi *GTprut* dom andra e som humlor klart biet vinner på en liten rallybana det e uppgjort och fusk. Sen går det ju rykten om att pruten kommer ramla nästa säsong :)

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Ja men till allas försvar GTprut kör en lite. Leksakshoj och han är 1 meter hög det e ju som att sätta ett bi *GTprut* dom andra e som humlor klart biet vinner på en liten rallybana det e uppgjort och fusk. Sen går det ju rykten om att pruten kommer ramla nästa säsong :)

Jag tror att någon är avundsjuk för att han inte kan koka lika gott the som oss hobbitar.

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
nej för jag har sett att barris brukar ha trosor på sig under skinstället

Nu verkar Sordid vara en riktig stålman ju, hur fan kan du se igenom mitt skinställ???
Sen är det fan inga trosor! Utan riktigt MANLIGA leopard stringisar.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum