oFFkeFF skrev:Stor-Palle har ägt den, men vet inte om han körde den något innan Fredde köpte den av honom.
Aha, det var DET som var felet. Det saknades ett namn i "Roberts/Gibernau/Watz/Ronnie Nielsen-Ourö/Ohlander"-raden.

oFFkeFF skrev:Stor-Palle har ägt den, men vet inte om han körde den något innan Fredde köpte den av honom.
Nyteknik skrev:Grattis som fan! Ditt förvärv tänder min motivation lite extra. Jävligt kul att det blir fler blåbär.![]()
Goodstuff skrev:Problemet är att du alltid kan skylla på maskinmaterialet om du får stryk.![]()
Vad fan ska jag skylla på?![]()
Goodstuff skrev:Problemet är att du alltid kan skylla på maskinmaterialet om du får stryk.![]()
Vad fan ska jag skylla på?![]()
oFFkeFF skrev:Hehe, Nytekniks moppe har ju gjort 1.39 på anderstorp, så ni har en del press på er nu![]()
Den boken fick Chrille på sviestad och han har inte lämnat tillbaka den. Tyckte att han tittade extra långt bak i den när han skyllde på att kedjan kuggade över så att han vurpade......McB skrev:Du kan säkert komma på något. Om inte, konsultera Nr:18 så tittar han i stora bortförklaringsboken.
Bingo skrev:Oh boy!![]()
Om jag skriver på ett papper om att du får ta en njure av mig om du behöver den, får jag provköra cykeln då?
Nr:18 skrev:Den boken fick Chrille på sviestad och han har inte lämnat tillbaka den. Tyckte att han tittade extra långt bak i den när han skyllde på att kedjan kuggade över så att han vurpade......
Macho Woman skrev:Den där kommer du få många trevliga mektimmar tillsammans med... om man nu tycker om sådant. Men det ska bli trevligt att äntligen få sällskap i depån. Blir det någon matlagning?
Termostaten kunde jag vid tillfället bevisa, det är den stora skillnaden....Goodstuff skrev:Vi får väl göra ett test om jag kan ha dina njurar först. Sedan får vi se.![]()
Stod inte kedjebiten precis efter den felvända termostaten? Har bestämt för mig det.
Med tanke på att man får räkna med dubbelt så mycket skruvtid som körtid om allt går som det ska så vete tusan om jag hinner laga mat. Kanske kan bli på ett SO eftersom Luff inte tycker 250 Racers är ngt att tävla med i SO....
Nr:18 skrev:Termostaten kunde jag vid tillfället bevisa, det är den stora skillnaden....
Riktigt, behövs ej på utombordare.Goodstuff skrev:För övrigt är väl termostater något man har på touringcyklar eller har jag fel nu?![]()
Dock bra att ha i garage där man förvarar dieslar som inte ens är bra på gatan längre.valmers skrev:Riktigt, behövs ej på utombordare.
Goodstuff skrev:Har idag gjort klart med ägaren av bifogat fordon om en överlåtelse av cykeln mot en påse pengar.![]()
Hojen körs hit så snart garage har hittats.![]()
Tack till Nordgren som förmedlade kontakten.
Hojen är Fredde Watz gamla 96:a uppdaterad till 99:a med Öhlins, ISR ok och skivor, Jolly Moto pipor, Jansbergtoppar och annat godis.![]()
Nu gäller det "bara" att lära sig skruva och köra. Kan ju inte vara så svårt.![]()
Hjälp! Vad fan har jag givit mig in på???
Axxexs skrev:Såg han som ägde den hojen innan köra en gång (Våler 2001) å då körde han snabbare än vad Watz gjorde!
Tror han vann och fredde kom trea.. Grymma uppställ på bakhjulet och ibland kom han in i svängarna med bara framhjulet i backen, på regn!!
GSXR1100R skrev:Ja nu lär vi få höra tjatet ifrån smatterklubben, du hade ju en riktig traktor och så ska du fjolla runt med en tvitaktare![]()
Axxexs skrev:Flathaug är det han som innan han började med road racing åkte bob i OS?
Goodstuff skrev:För övrigt är väl termostater något man har på touringcyklar eller har jag fel nu?![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|