Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
Mr. Dante skrev:Och vad har Yamma för reklam?
Red Bull verkar till att pynta om han kör Yamaha
Mr. Dante skrev:Och vad har Yamma för reklam?
red_ninja skrev:Honda har inte haft bättre grejer än dom andra teamen, endast bättre förare
CorbenDallas skrev:Risken/chansen är väl inte så stor kanske, men visst hade det varit häftigt. Antingen det eller en Suzuki, dom har ju inte haft några framgångar värda att prata om i år heller...
grandmaster skrev:för det första håller jag med OffKeff, denna där Rossi är inte dum. Han bygger inte upp en hel apparat kring sin körning för att medvetet ställa upp tillsammans med en hoj o ett team som har dåliga chanser att ta pallplatser.
Grejen är också den att både Aprilia och Kawan lider av problem eller ålderssjukdommar. Båda behöver komma med Mk IIr till nästa år och då skall de redan ha varit färdiga under sommaren för att kunna starta testerna i tid (börjar man försent får man en massa problem, ex. WCM?).
Så, Honda har gjort Rossi, men Rossi gör f*n inte Honda. Hur det än händer så kommer fenomenet Rossi att stå för en del spektakel nästa år och det beror inte på vilket märke han kör med.
En liten undran dock. Varför skriver man ett kontrakt som går från 1/1 år X till 31/12 år Y?
Är det inte smartare att skriva till den 15 Nov eller nått? Då skulle man ju kunna börja med vintertesterna för ett ev. nytt team mycket snabbare.
Ja, jag visste att han körde BSB (hade dock missat att han tog titeln i år) och hade spöat hela fältet som wildcard(?) i WSB vid något tillfälle (visste dock inte vilken bana det var), och hade jag läst ditt citat lite noggrannare så hade jag väl inte kommenterat det heller.Mattias skrev:Nja, han blev BSB-mästare i år och vann båda heaten i WSB på Brands Hatch. Så köra kan han väl, hjälpligt.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|