Killen jag pratade med sa: Är det 125a man kallar "en sån här?"NSR_Martin skrev:BTW, ena killen frågade mig efter han stått en stund o grubblat vid min hoj "" är detta en 125a?"
Killen jag pratade med sa: Är det 125a man kallar "en sån här?"NSR_Martin skrev:BTW, ena killen frågade mig efter han stått en stund o grubblat vid min hoj "" är detta en 125a?"
LalleBalle skrev:Så ring gärna själva och se vad de säger till er... Hoppas de säger samma sak annars så är det fan skumt
Edit: Jag ringde till vägverket. Jag tror det var körkort frågor och svar eller vad de sa något sånt var det.
Biifer skrev:Tyvärr lär det inte hjälpa dig om du får en grinig polis efter dig... Men hur många poliser vet vad som gäller för en som skjutsar på 125a och är under 18år? Dom jag frågade visste iaf inte.
Poliser är också människor, har personen man skjutsar hjälm och är någorlunda bra skyddad tror jag inte det ska vara några problem.LalleBalle skrev:Men så vitt jag vet så kör jag under god tro. Det lär inte hjälpa med polisen dock. En enskild individ kan alldrig vinna mot staten så lätt är det. Men om jag säger vad jag gjort och vem jag ringt så kanske de har lite förståelse och säger skjusa hem honom... Men vad jag vet så får man ju skjusa
Biifer skrev:Poliser är också människor, har personen man skjutsar hjälm och är någorlunda tror jag inte det ska vara några problem.
Biifer skrev:Poliser är också människor, har personen man skjutsar hjälm och är någorlunda tror jag inte det ska vara några problem.
Håller med... Fast 125 åkare är också människor...Mr Z skrev:..........ATT DEN TRÅDEN BLEV 125 SHIT...............
Jo som väl är annars hade detta varit lunarhoj.comMr Z skrev:Klart dom är Men har inte dom ett eget ställe????????????
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|