Döden

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Kan säga såhär..jag vet hur jag INTE vill dö.
Halsen min svullnade upp pga allergisk reaktion vilket gjorde att jag fick svårt och andas med VÄRLDENS panik. Det är inte ett sätt jag vill dö på!

Då var det skönare att smälla med bilen. Ner i diket o svimma...kom inte ihåg ett skit. Det vore rätt sätt isåfall

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En jobbarkompis svärfar gick bort i veckan.

Han var på väg ut och starta traktorn för dagens arbete, han tvärdog mitt i steget, föll raklång utan att ta emot sig.

Så vill jag dö, på väg att göra något jag gillar, dom får gärna hitta mig skenbart sovandes brevid min motorcykel med en ringnyckel i handen, då vet man att det har kommit som en blixt från klar himmel IAF.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag vill få en hjärtinfarkt. Gärna i en obekväm situation som på en parmiddag eller på IKEA. Jag ska då rycka till kraftigt så jag skrämmer alla omkring mig och sen släppa mig det sista jag gör. På min begravning ska man spela BennyHill-soundtracket. Häpp!

dom får gärna hitta mig skenbart sovandes brevid min motorcykel med en ringnyckel i handen, då vet man att det har kommit som en blixt från klar himmel IAF.

En diagnos som även går att fastställa om man hittas enbart iförd chaps med en insmord cobra-telefon i ena näven.

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag förstår inte varför alla är så rädda att dö längsamt eller med smärtor. Jag vill gärna ha lite tid på mig att begrunda mina synder osv innan jag går bort vilket antagligen även betyder en tid med smärtor. Det stör mig inte, varje dag extra jag får leva är värd åtskilliga smärtor.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag vet IAF ett sätt jag inte vill dö på.

Fastklämd och ihjälbränd.
Det går en historia om en snubbe häromkring som åkte lastbil med sin kompis, lastbilen går av vägen och tar eld ena snubben blir kvar fastklämd i lastbilen medans kompisen tar sig ut.

Sedan går historierna isär, en del påstår att han slog ihjäl killen som var fastklämd med ett verktyg ut hytten, andra påstår att han sprang så långt åt skogs att han inte skulle höra skriken.

Vilket som så mår han inte bra han som överlevde...

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag vet IAF ett sätt jag inte vill dö på.

Fastklämd och ihjälbränd.
Det går en historia om en snubbe häromkring som åkte lastbil med sin kompis, lastbilen går av vägen och tar eld ena snubben blir kvar fastklämd i lastbilen medans kompisen tar sig ut.

Sedan går historierna isär, en del påstår att han slog ihjäl killen som var fastklämd med ett verktyg ut hytten, andra påstår att han sprang så långt åt skogs att han inte skulle höra skriken.

Vilket som så mår han inte bra han som överlevde...

Kom och tänka på lumpengrabbarna som räddade sin kompis ur en brinnande lastbil (tror jag det var), men dom var tvugna att hugga av benet på han först...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...