Dödsolycka Norsborg

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Finns redan en tråd i Stulet och Upphittat som blivit låst. Ger denna tråden en ytterligare chans för att bli en sansad tråd.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
trots stulen hoj så är de tragiskt när folk omkommer, hoppas iaf att tjejen klarar sej utan men.

sandstream

Guest
G-MAN skrev:
bra för dig då :) :tummenupp
Vad tror du själv händer då efter man tatt sista andetaget?
Lite nyfiken bara...
Nu har det inte med tråden att göra så Swedie får väl ta bort det här inlägget men, jag tror inte att det händer någonting alls.
Man dör, pungt!

Aleksander

................
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
525 + pitpro 125cc
sandstream skrev:
Nu har det inte med tråden att göra så Swedie får väl ta bort det här inlägget men, jag tror inte att det händer någonting alls.
Man dör, pungt!

Okej, tack för svaret.

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Fan oxå !!

Hur får vi folk att fatta att det ka bli personlig döds-straff när man utan kunnighet snor en hoj och ska köra som Rossi och impa på tjejerna med alko och drogar i blodet!

Hur får vi myndigheter och annat folk att fatta att det inte altid är oss vanlig fart förbrytare som ställar till det!

(NB: Snälla Tjejen - hoppas du klarar dig - och släppar men av denna meningslösa olycka!)

NB: Har tävlings seglat mycket i jolle hemma i Danmark - och min kompis fick stulit hans jolle av en 18´årig ungdom som sku impa på polerna med att segla till disko´n. Nästa dag när vi seglade ut och sku resa upp jollen som lå kapsejsat - fick vi liket av killen med upp - det glömmar jag aldrig! det är inte bara MCs som är farliga..

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Galne Dansken skrev:
Hur får vi folk att fatta att det ka bli personlig döds-straff när man utan kunnighet snor en hoj och ska köra som Rossi och impa på tjejerna med alko och drogar i blodet!

Föraren fick sitt straff i enlighet med din önskan. Jag tycker han kom lindrigt undan. Nu vet han inte om vad han ställt till med. Hoppas innerligt att tjejen klarar sig.

Jag tycker att det är väldigt omdömeslöst att i huvudtaget sätta en annan människas liv på spel på det här sättet. Då tänker jag inte på att motorcykeln var stulen i första hand utan sättet han körde på med passagerare.

Det är tyvärr inte första eller sista gången vi kommer att läsa om den unga mannen som körde ihjäl eller allvarligt skadade sin flickvän i trafikolycka.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0