Jag snackade om min granne, inte om han som har räknat upp alla häftiga bilar han har i örebro, även om jag misstänker att det föreligger på samma vis med honom...
Sorry, sent nu
Jag snackade om min granne, inte om han som har räknat upp alla häftiga bilar han har i örebro, även om jag misstänker att det föreligger på samma vis med honom...
Beror ju lixom på vart man gasar... finns ju banor att leka på...
Hört talas om dragracing,,,,,
Bra ni visar hänsyn i skogen när ni kör offroad så lover jag att inte skjuta på er under älgjakten,,,, hänsyn kallas det..
Förihelve...
Den dagen du får egna kids så kommer du inse att det inte går att hålla 100 procentig koll på dem...
Champagne färgad Kawa 147 hästar på bakhjulet, har rejsat mot porsche och ferrari... men alltid på ställen där ingen annan kunnat farit illa... har pysslat med bilar framförallt i över 20 år så jag har testat det mesta. bågar är skoj men inget slår en V8 med 1000 hästar och 1500 i vrid....
Du har ingen aning om vem jag är eller vilka projekt jag deltar i.
Och jag körde på bakhjulet innan du ens fick åka på 3hjuling,,,
Banor ? -Det är en massa gnällspikar som klagar på buller så att fler och fler banor läggs ner. För söker då dom som tycker det är kul att gasa lite att åka i tomma industriområden på kvällarna så vips är någon där och klagar igen så polisen är tvungen att åka tid och ta fast samhällets fiender. Så du får nog axeptera att det kommer att bli mer och mer gasande på platser där man antagligen inte borde gasa. Det finns ett stort och genuint motorintresse i Sverige och det lär inte försvinna bara för att alla banor försvinner.
Jag hade en nära döden upplevelse med båge och har kört sjukt fort med bil i min ungdom. man uppskattar livet efter vissa upplevelser. nu mer kör jag lagligt faktiskt, det finns autobahn och banor att leka på.
Vilka svenska banor har lags ner p.g.a. bullergnäll?
Jag hade en nära döden upplevelse med båge och har kört sjukt fort med bil i min ungdom. man uppskattar livet efter vissa upplevelser. nu mer kör jag lagligt faktiskt, det finns autobahn och banor att leka på.
så nu menar du att det var helt OK att gasa på den tiden du gjorde det och att alla som är yngre, inte har dina upplevelser, osv. ska lyssna på dig nu och och hålla sig till autobahn osv. för att du har några fler erfarenheter m.m. ?
Som om jag förstår dig rätt sp förstår du inte varför det finns personer som kan riskera livet i onödan genom att köra snabbt men du har själv gjort samma sak. Det är väl bara tänka tillbaka några år i tiden och fundera på varför det då vreds på gasen lite väl mycket?Men hur jävla dödsbenägna är ni.. varför inte dra ur på motorvägen som ligger 1 km bort, utanför stan går motorväg, går utmärkt att dra över 300 om ni har blöjor på varför i helvete riskera erat EGET liv på en liten sketen 70 väg med hus räcken träd diken avfarter och hela fy faaan,,, '
fattar inte vitsen med att riskera livet i onödan,,,
Håller med! Helt ok för trådskaparen att köra som en dåre när han var ung men nu när han börjar bli gammal och förståndig ska han uppfostra ungdomen att inte göra som han gjorde.
Hoppas det var "Ironimode on" där
Det finns inte 300 000 älgar i Sverige
Älgar, rådjur, rävar, grävlingar och glöm inte vargarna
Kossor, hästar, hundar och mötande MC, you name it...
Sen håller jag förvisso med om att man tar det lugnt vid hästgårdar, genom bostadsområden etc. men det handlar inte om 70-vägar!
Antingen håll hastighetsgränserna eller ta konsekvenserna av en begravning.
Men hur jävla dödsbenägna är ni.. varför inte dra ur på motorvägen som ligger 1 km bort, utanför stan går motorväg, går utmärkt att dra över 300 om ni har blöjor på varför i helvete riskera erat EGET liv på en liten sketen 70 väg med hus räcken träd diken avfarter och hela fy faaan,,, '
fattar inte vitsen med att riskera livet i onödan,,,
Men visst vill ni rejsa,, jag tar en gmc med 1000 hästar 4 hjulsdríven så får vi se vem som vinner vid rödljusen,,eller en Ac-kobra med 800 hästar och 1000 i vrid
Iofs kan jag plocka fram en sliten pickup med 454 med kompressor som ger typ 5 busa på bakhjulen så kan vi se vem som kan köra längst på bakhjulen
vad har du för ET på strippen med dina fordon?
så får vi se vem som vinner vid rödljusen,,
tror det är mytomanen som fick smisk på film på jordbrorakan med sin amc "birka cup favorit" - mot en K5a år 2006. Han skulle smiska stjärt enl utlovande, men torska 0-402 meter MED typ 130 meter mot en standard K5a =) finns på film, bl a på youtube, men han har säkert bortförklaringar...
jää *det är vad allt handlar om*
....kanske i ditt community, men för de flesta så handlar hojåkning om att ha skoj när det svänger, så ta dina mytomanbyggen, till vilken bana du vill, och möt en potent hojåkae, istället för att snacka bajs för att du köpt en kåk som ligger nära vägen. Va pajas någon annanstans bonde.
Fan vad rätt!!!
..profilen verkar dock så impotent, att det säkert är ett skämt, ogillar att skämta om utvecklingsstörda,,
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|