Döpa grabben till Valentino?

Valentino eller inte?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Santo skrev:
Nu får du allt förklara vad du menar. Det är ett normalt namn, det kan minst 60 miljoner invånare av jordens befolkning kan intyga. Däremot kan ju bara ca 9 miljoner invånare av jordens befolkning intyga att t.ex. Mattias är ett normalt namn. Vem har då mest rätt? :mattias

normalt eller onormalt, allt är väl rellativt? :fyllisar

Blanda inte in mig, jag är inte normal.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Mattias skrev:
Blanda inte in mig, jag är inte normal.

Vem är normal? Alla är olika altså kan imgem vara normal.

H4 skrev:
Jag skulle döpa min son till Darius, efter stuntguden :yoparty

Darius är även ett namn på persiska gudar på latin.

Byter kanske namn senare från Bojan till Darius. Vem vet? :D

Du kan inte på alvar heta bojan? Då heter jag prulle-rulle.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Min grabb heter Max Mille,efter Min Aprilia såklart:=)
Kör hårt Micke!

mickelin

Guest
.

AxlySM skrev:
Nix, tänkte skriva hummertina först, men det kändes mer som en blomma ju mer jag tänkte på det. Bilden man får upp i huvudet, ya know. :rolleyes:

Jag jäklades bara...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
A mäh...kan inte nån döpa sin son till Frank..!!!! :jäs

Det måste ju vara superfräckt att heta det.!!!

Valentino är bra som fan, MEN kan nog uppfattas som lite väl udda utanför hojkretsar. Annars får ni väl lämna en lapp till fröken innan uppropet som kan tala om varför lille Valentino heter just det.!!! :tummenupp

//Madelene

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Madhonda skrev:
A mäh...kan inte nån döpa sin son till Frank..!!!! :jäs

Det måste ju vara superfräckt att heta det.!!!

Valentino är bra som fan, MEN kan nog uppfattas som lite väl udda utanför hojkretsar. Annars får ni väl lämna en lapp till fröken innan uppropet som kan tala om varför lille Valentino heter just det.!!! :tummenupp

//Madelene
Såg du Outsiders igår, så fick nog höra att det är FRANK som driver fetishfesterna här i gbg. Tänk och bli förknippad med tjocke-Frank?!?!?! :gnissla

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Mark skrev:
Såg du Outsiders igår, så fick nog höra att det är FRANK som driver fetishfesterna här i gbg. Tänk och bli förknippad med tjocke-Frank?!?!?! :gnissla

Nej, jag såg inte outsiders så jag har ingen aning om att det finns en tjocke-Frank i Göteborg...!!! :rolleyes:

Är det inte så att alla har ett namn som dom förknippar med en obehaglig person. För min del är jag allergisk mot Pontus...!! Fi dong för om nån jag känner skulle döpa sin unge till det. :3freak

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
prulle skrev:
Vem är normal? Alla är olika altså kan imgem vara normal.

Du kan inte på alvar heta bojan? Då heter jag prulle-rulle.

Varför inte? Jag är inte svensk. Bojan är nämligen ett rätt så vanligt namn hos serber.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
H4 skrev:
Varför inte? Jag är inte svensk. Bojan är nämligen ett rätt så vanligt namn hos serber.

Jag är som du märker inte allt för allmänbildad så jag viste inte att det var vanligt bland serber, känner bara två och dom heter anel och adnan så jag trode de va de vanligaste, lite naivt kanske.

Det uttalas inte som i fotboja va?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Mark skrev:
Trelleborgs mest moppe agro polis kallas tjocke frank, tänk om det finns fler av dem och de tar över världen.

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Caffe skrev:
Leta rätt på Urban Tigers tråd om namn, jag hade en saklig förklaring där om namngivning och ev konsekvenser.

Valentino?? Vilket skämt! HAHA

Hittar inte!! Snälla hjälp :tomten

Nurse Ratched

Ny medlem
Gick med
7 May 2003
Hoj
Emmaljunga Duo Kombi -03, Brio Sitty -04, Emmaljunga Twin Cerox -05
mickelin skrev:
Ja, efter Rossi, alltså. Min fru vägrar, är det SÅ fult? Valentino är ju en cool kille... Bra eller anus?

Annars är ju Max ett alternativ som frugan kanske går med på. När det begav sig (-98) så svor jag på att mina ofödda barn skulle heta Max och Carl efter Biaggi och Fogarty men de heter Ville och Stina. så kan det gå också, förstår bara inte hur det kunde bli en flicka som nummer två, jag måste ha somnat vid tillverkningen....

IronMike

Guest
Übertöntigt.. Låt han välja intresse själv.

..eller vad tycker du om sekter, typ mormoner eller jehovas, som föder in sina egna barn utan en möjlighet att välja själva. Visst, valentino är ett namn, men förknippat med en sak...dock är det ingen leksak eller objekt som du ska visa polarna "ey min son heter valentino" bara för att du gillar hojjar *patetiskt*

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
IronMike skrev:

..eller vad tycker du om sekter, typ mormoner eller jehovas, som föder in sina egna barn utan en möjlighet att välja själva. Visst, valentino är ett namn, men förknippat med en sak...dock är det ingen leksak eller objekt som du ska visa polarna "ey min son heter valentino" bara för att du gillar hojjar *patetiskt*

Bättre än alla bibliska namn många har.Ungefär lika coolt som Markus...Typ

"Ey min son heter Markus!Du vet han coola kilen från Bibeln"
Bara för at du gillar bibeln. *Patetiskt*

mickelin

Guest
.

IronMike skrev:

Det har inget med intresse att göra, inte med religion heller, du har missuppfattat det hela. Grabben kommer inte visas upp för polarna som ska tycka att jag är cool som döper grabben efter Rossi, alla döps vi efter någon som vi uppfattar som positiv. Det betyder inte att barnet är "indoktrinerat" och måste tycka och gilla olika saker, fråga närmaste "David" om han gillar att slåss mot stora killar t.ex.
Det handlar om ett namn och jag vill inte döpa grabben till ett "bibelnamn" om jag inte måste, det handlar om att ha ett namn som inte alla har och som inte resulterar i mobbing, därav min förfrågan här på forumet...

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0