Dagbokstråden

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT
75 varv á 900 meter hann jag bränna idag iaf:)Gick kalasbra hursomhelst, trevlig dag, trevliga människor:) Otrevlig solbränna på flinten och nacken:huvet

Det avslutades med mat på Indianen i Västerås, vi mötte för övrigt i Tumbo, Zoot och Morran samt ett par till hojar före dem, Ac kanske:va

Det kommer foton vid senare tillfälle..
Haha, solbränd på flinten = för mkt snack och för lite åka. :D

Indianen is the shit. :mattias

Ska dra mig mot v-ås och brumma lite ikväll tänkte jag.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Arbetsdag på suras crossbana, varmt och skönt, skall bli kul att spaka där på tisdag. :metal

Fortsatte hemma med tvätt av ett stycke cementblock, tidigare känt som dödsraketen, bra listigt att inte tvätta, utan låta det torka efter gegg på Malma. Lyx.
Ångan uppe, rev länkaget och pillade ur varenda nålrulle ur lagren, och gjorde rent allt - och ihop med nytt fett. :prao-jobb-som-fan

...sedan gick vi på italienskan som stått skitig sedan torsdagsturen, flugdödare deluxe får man säga. :näsblod Eftersom man jobbat hela dagen var det lika bra att fortsätta med en gedigen kedjetvätt, nu är den som ny med. :)

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Arbetsdag på suras crossbana, varmt och skönt, skall bli kul att spaka där på tisdag. :metal

Fortsatte hemma med tvätt av ett stycke cementblock, tidigare känt som dödsraketen, bra listigt att inte tvätta, utan låta det torka efter gegg på Malma. Lyx.
Ångan uppe, rev länkaget och pillade ur varenda nålrulle ur lagren, och gjorde rent allt - och ihop med nytt fett. :prao-jobb-som-fan

...sedan gick vi på italienskan som stått skitig sedan torsdagsturen, flugdödare deluxe får man säga. :näsblod Eftersom man jobbat hela dagen var det lika bra att fortsätta med en gedigen kedjetvätt, nu är den som ny med. :)

Kan du inte ringa nästa gång du får dina ryck så kör jag över Betty på 5 röda :tuttar

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Sådär, blev en tur både på hoj och i Vanen:brynad

Challe, jag förväntar mig att äta frukost till en liten snutt av filmmaterialet som filmades idag(igår).

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Mild släng av arbetslust efter att man kastade in handduken på dagens planer att åka cross i Sala (förbannat att det inte kan sluta regna...) - så styrlagret revs på geggmoppen, gjordes rent och fettades in.

Alltid skönt att riva isär och hitta lager som inte behöver bytas - dagens tips till geggmopperookiesar därute, gört. Det sparar slantar och svära i längden.

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Plockade upp en ny kruka i helgen som idag fick sig en spontan liten tur med Kolbert och LäderWalle, det tackar vi för. Lite kyligt om tassarna när vi avslutade på Kajfiket, men annars kanonväder. Imorgon spås det ju regn så det var läge idag.

Bifogat

• DSC_0972_edit_604px.jpg
    DSC_0972_edit_604px.jpg
    105.2 KB · Visningar: 46
  • IMG_3814_edit_800px.jpg
    IMG_3814_edit_800px.jpg
    195.2 KB · Visningar: 69
  • IMG_3815_edit_800px.jpg
    IMG_3815_edit_800px.jpg
    193.3 KB · Visningar: 56
  • IMG_3817_edit_800px.jpg
    IMG_3817_edit_800px.jpg
    190.9 KB · Visningar: 62

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
Idag har stackars XT:n varit ute på äventyr.
Lite små enduro spår och grusvägar.
Ett besök på malmabanan och kikat på crossarna lite
Å så självklart en del åka i stan.

Xt:n har även lyckats dräpa en fågel idag.
Den fick för sig att flyga över vägen och rakt in i mitt framlyse haha.

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
690 Enduro R -12
Det låter fint Challe!

Själv var det första hela dagen med min nyinköpta älskling idag. En ktm 525exc motard. Och jag är riktigt nöjd! :)
Blev en liten tur på lunchen med Thom och sen hem efter skolan och fixa lite på hojen för att sedan åka en sväng till på kvällen.

Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
En tur till Arboga idag .dags för hundramila på hypern :)

Nice:)Har själv kört snart 250 iår, snart dags för oljeservice:)

Nu skall man iväg på lite konferens med jobbet, lunch först, 4 timmar konferens och avsluta med middag, fin avslutning på arbetsveckan:tummenupp

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
690 Enduro R -12
Thom, jag mötte en ktm motard (såg inte vad det var) som samåkte med en sporthoj (tror ja iaf) på väg hem när jag var vid Hammarbyrampen. Så det är inte helt dött i v:ås :hihi

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Thom, jag mötte en ktm motard (såg inte vad det var) som samåkte med en sporthoj (tror ja iaf) på väg hem när jag var vid Hammarbyrampen. Så det är inte helt dött i v:ås :hihi

Det var nog mig och "keno" du såg, vi körde en liten sväng tills de började ösregna :näsblod (om det var en 660 och en R6:a)..

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati