Det var nog mig och "keno" du såg, vi körde en liten sväng tills de började ösregna (om det var en 660 och en R6:a)..
Ja det var det
Jag han precis in i garaget innan jag hörde en smäll och sen började det hagla som jag vet inte vad.
Det var nog mig och "keno" du såg, vi körde en liten sväng tills de började ösregna (om det var en 660 och en R6:a)..
Fyfan inte avundsjuk alls att ni körde hoj när det ösregnade. Var på E18 på väg hem.
Motardkörning i Västerås med omnejd ikväll?
Ja och Micke e på
Aj de lät tråkigt, på hoj då alltså? Skinnställ och regn är ju ingen vinnande kombination
Jevla tråkväder
Ja vilket skräpväder ni hade. Åkte lite småvägar till Västerås och ganska exakt där stan började blev det blött... så åkte tillbaka till Uppsala igen.Det var nog mig och "keno" du såg, vi körde en liten sväng tills de började ösregna (om det var en 660 och en R6:a)..
Ja vilket skräpväder ni hade. Åkte lite småvägar till Västerås och ganska exakt där stan började blev det blött... så åkte tillbaka till Uppsala igen.
Nej i bilen Torrt och fint
Skinnstället är ju som en jäkla svamp och suger upp 8kg vatten typ också
Äntligen ser jag ljuset i den 6månader långa tunneln av suspekta elfel!!
säkringen till bakljus,broms,tuta å blinkers har ju gått med ojämna mellanrum, när motorn är varm och man varvar, provat byta stator,regulator,kontakter, gråtit, smällt igen garagedörren flertal tillfällen!
precis som jag trodde från början så var det en skitgrej! men jävligt svårt å hitta!
var på baksidan av tempvisarhuset, konstruktören kommer garanterat inte få nobelpriset! en +kabel satt för nära ett jordat fäste, vid vibrationer och stötar vart det kortis.
jävligt svårt att se
men antingen imorrn eller på lördag blir premiären!
tack till chifen å kollegan Rinaldo!
Va bra, då åker du med till gröndal imorron
Inkörning av ny kolv, och lite allmän utprovning av nackkrage idag på surabanan.
Facit - kragen rockar, motorn är helt sjukt rapp, och det är bara att riva lite annat, gaffelben läcker olja, och bakhjulslagret är sopslut.
Cross är jEtekul.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |