lagom olyxigt att köra hem i regnet idag
efter sista biten på grusväg påminner lill-jingis mer om en endurohoj än sporthoj
Vilken tur att du har lill-jingis att dämpa dina endurobegär när spanska sjukan inte är som den ska!
lagom olyxigt att köra hem i regnet idag
efter sista biten på grusväg påminner lill-jingis mer om en endurohoj än sporthoj
Världens främsta företag inom hälsa o näring:
.
Vilken tur att du har lill-jingis att dämpa dina endurobegär när spanska sjukan inte är som den ska!
aa men till helgen verkar det styra upp sig förhoppningsvis!
Jag va nyss och kollade lite när Jien (Jimmy) brottades lite Det var öppethus på Västerås kampsportscenter och han visade upp sig! Dom körde massa olika stilar och även magdans Satan så sugen man blev på att börja med lite MMA, Thai och Submission wrestling för att få till min sunkiga kropp
och du är chifen?
skaffa en sunkig geggmoppe till din sunkiga kropp så kan jag skjutsa dig och den i min sunkiga bil tillsammans med min sunkiga hoj
Jag va nyss och kollade lite när Jien (Jimmy) brottades lite Det var öppethus på Västerås kampsportscenter och han visade upp sig! Dom körde massa olika stilar och även magdans Satan så sugen man blev på att börja med lite MMA, Thai och Submission wrestling för att få till min sunkiga kropp
Klart du ska börja skaffa annat jobb
Du såg inte nån som filmade skulle vara kul att se hur illa våran uppgjorda match såg ut
En liten blåtira fick man under ögat också
Första gången på över en månad som jag fick köra hoj idag och det va inte en dålig sak heller!! Jag var ner till GBG på jobb idag och på väg hem så tar jag liten omväg till Bike i Trollhättan för att kolla på en hoj som jag har dreglat över på blocket. Jag ringer till dom och pratar lite och bestämmer med en av säljarna att jag ska komma och kolla, på väg dit så är jag lika exalterad som ett barn dagen innan julafton. Väl framme så hittar jag hojen direkt och det är kärlek vid första ögonkastet. Pratar lite med säljaren om hojen och efter ett tag så är det dags för en provkörning.
Jag åker iväg lugnt och efter att den har blivit lite varm så är det dags att gasa lite, jag kände hur jag blev en Gabor jr där ett tag och mosade på Att köra liters hoj är mkt roligare, sen att den har ett helsystem, mappad och lite smått gör inte saken värre. 185 hk direkt när man vrider på gasen till skillnad mot lill gixxern som står i garaget. En länk till hojen på blocket http://www.blocket.se/alvsborg/Suzuki_GSX_R_1000_Extra_allt__maste_ses_27279183.htm?ca=9&w=3 QUICK-Shiften är borttagen pga att förra ägaren körde väldigt på snål tiden och han har kvaddat växellådan så motorn är utbytt till en som har gått 300 mil!
Hojen står kvar men är reserverad åt mig tills imorgon, men jag kan inte bestämma mig om jag ska svälja min förlust på ca 25.000 som jag kommer få om jag lämnar in den i inbyte.. Känns som att jag kommer sova dåligt inatt
(Tyvärr Jerry så kommer det inte bli någon 525:a utan det blir en ny sporthoj! )
Sweet! (do it!)
Maybe baby Fredde, sugen som fan men jag vet inte om jag vill göra den förlusten på 600:an.
go hoj! men brakförlusten på 6undran skulle nog svida hårt
finns flera hojar att dreggla över
Det kommer svida otroligt hårt. Jag kommer nog vänta med att köpa ny hoj tills nästa år!
Tror faktiskt du göra bättre pris än så..fins ju grön fin, nyare Kvack(trixter) till salu med för de pengarna
...Är titeln på ännu en träningsrapport som man om man orkar, kan läsa på, http://www.neonman.se/News.aspx.
Tror faktiskt du göra bättre pris än så..fins ju grön fin, nyare Kvack(trixter) till salu med för de pengarna
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|