Jag håller nog med, kawan är lite ballare än sukan. Men det är ju en geggmoppe du skall ha Rapp.
Kawa kommer det inte bli och det är fakta! Geggis får bli senare i livet när man har mer tid (läs flickvän som kan ta hand om hunden )
Jag håller nog med, kawan är lite ballare än sukan. Men det är ju en geggmoppe du skall ha Rapp.
Kawa kommer det inte bli och det är fakta! Geggis får bli senare i livet när man har mer tid (läs flickvän som kan ta hand om hunden )
Exakt, sukka ska det va. Fast jag hade tagit denna på carlbarks istället.
http://www.blocket.se/orebro/Suzuki_GSXR1000_28668571.htm?ca=12&w=3
Blir lite misstänksam (Gammal banhoj?) när det inte är orginal kåpor, sen ramskydd och quickshifter på en gathoj.
Nej, Kawa kanske är lite för hårigt för dig?!?
Du vågar aaaaldrig!
Det är exakt så det är plus att jag känner att jag inte kommer kunna framföra hojen lika hårt och exklusivt som tidigare ägare har kunnat!
När vi ändå snackar hojannonser tyckte texten var underhållande på denna särskilt delen om däcken..
Bankörd 200mil av denna ägare rakt översatt
http://www.blocket.se/malmo/RC8_1190cc_28812039.htm?ca=9&w=3
Gör som fortpelle, skickar en rapport från Kina/Shanghai.
Jag gick in på en sjabbig bar i Kunshan 7 mil från Shanghai i fredags.
Jag beställde 8 st öl, gjorde valet "woman" och har alltså ännu inte kommit hem .
Läs på bilden så förstår ni varför...
Så därför har jag uteblivit från gruppkörningarna .
Hemma från kinnekulle nu efter en rättså kaosartad körning,
indelningen lugn,mellan,halvsnabb å snabb vart inte riktigt som arr hade tänkt sig,
totalblandat i alla grupper utom snabb
Hemma efter lite thaiboxning på VKC, första gången i min historia.Två kompisar och jag tänker börja.. Aja vi tre är ju ojämnt antal så gissa vem jag får slås med om inte submission wrestling legenden Jimmy (Jien) Något som jag ångrar bittert nu i efterhand Har en skaplig lårkaka efter att han har stått och mosat sparkar på mig, jag hade mits så klart men killen har kraft i kickarna!! Men som ordspråket säger "Vill man vara fin så får man lida pin" Satsningen mot "Bitch" 2011 Nu blir det mat sen lär man krypa ner i sängen och hoppas på att man kan gå imorgon
Gick du upp frivilligt mot Jien? Modigt.
Hemma efter lite thaiboxning på VKC, första gången i min historia.Två kompisar och jag tänker börja.. Aja vi tre är ju ojämnt antal så gissa vem jag får slås med om inte submission wrestling legenden Jimmy (Jien) Något som jag ångrar bittert nu i efterhand Har en skaplig lårkaka efter att han har stått och mosat sparkar på mig, jag hade mits så klart men killen har kraft i kickarna!! Men som ordspråket säger "Vill man vara fin så får man lida pin" Satsningen mot "Bitch" 2011 Nu blir det mat sen lär man krypa ner i sängen och hoppas på att man kan gå imorgon
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|