Happ, hemma från två dagar med regn, sol och hojstrul.
Om vi börjar från början så skulle jag fylla på spolarvätska i knullbussen innan jag skulle dra och vad får man se.. jo, några har lånat den dom veckor den stått stilla..
Iväg till åsen... Kursdagen börja med lite teori snack. Sen ut och nu jäklar ska det laddas, PB:t ska ryka så äre bara!!.
Av med däckvärmarna och sen rullar fram till pitlane, alla står och väntar på gröna lampan. Yep, där kom den jag sticker iväg först petar i några växlar och QS:n verkar funka fint, lägger ned i trösen sen ska jag ge på. Händer INGENTING INTE ETT JÄKLA SKIT!! WTF.. tittar ned på instrumenteringen och står FI och röda lampan blinkar.
Av o på med tändningen återstartar och sen iväg igen, happ i inbromsningen i ejes äre samma visa igen. Tar escapen nu äre bara o försöka att ta sig till depån igen. Återstartar och sen dör han i depåkurvan igen..
Kom iaf fram till bussen upp me hojjen på depåstödet och sen försöker jag återuppliva den men det går sämre o sämre. Tänker att det kan vara tankfoamen eftersom det var det jag höll på med sist. River loss tanken ut med pumpen och håller på och rengör filtret när Ezzo kommer. Han lånar ut sin verkstadshandbok så jag kan se vad FI koden betyder.
Happ, var inte soppa filtret men nu äre iaf rent. Var tippoversensorn som lossnat när jag donat med tanken.
När allt var ihopskruvat och klart så äre lunch och det innebär att jag missat all den teorin som var i steg 6. På lunchen får jag höra att första körningen för mig då blir några sightsing laps, warmup laps och sen provstarter för att avsluta med ett skoj rejs.
Detta var ju någe man var uppvärmd för efter stått med hojjen hela förmiddagen. :/ När man kör känns det väldigt avigt men det är nått som borde ha släppt redan första passet.
Slutet på dagen blir ett till skojrejs ställer mig på andra plats i första raden, för nu börjar jag bli varm i kläderna..
Hade hört att mylaps inte skulle funka men när jag låg och smälte maten idag så såg jag att den hade funkat och jag hade satt 1:16.898 första dagen.
dlgvrg hade också knäpp några bilder där man ser ut som ett proffs..
har tyvärr bara en minibild som sparades i min telefon.
Eftersom jag på lunchen dag 2 såg att jag satt en 1:16.233 utan att ladda på allt förhårt ut ur esset i snabbhögern och hållt igen ut på rakan så tänkte jag att nu jävlar har jag en chans att komma ned på en 15 tid. MEN 5 min innan passet kom regnet igen. Sen kom det ännu mer.
bara lasta upp hojjen och åka hem. Blir nog onsdagsträning nästa vecka och då ska det stå 1:15 så äre bara!!.
Nått som inte funkar med hojjen än är att växla från 3-4 över 9000rpm. Verkar som att ignition modulen inte bryter tändningen som den ska eller nått annat.
En kort historia gjord lång..