Jien
Nu med Cheyhoj
Jag fattar fortfarande inte hur ni gör grabbar.
Vi får helt enkelt låta bli att fila ner hornen till nästa år och offra några lamm så går det nog vägen
Jag fattar fortfarande inte hur ni gör grabbar.
Vi får helt enkelt låta bli att fila ner hornen till nästa år och offra några lamm så går det nog vägen
...ta mindre höjd och åka rakare helt enkelt.
Vrida på rullen hårdare och bromsa mindre är en bra början
Bara att haka på nästa år så lär ni kapa varvtiderna. Titta på filmerna från neonmannens hoj så ser ni hur man ska göra. Så inga lamm behöver sätta livet till.
SMC svängen är bara att glömma, tar man höjd gör man det aningen mer än den framför annars blir man omkörd. Det där med svängpunkter osv det är bara bonus om man fixar när det börjar gå snabbare på banan. Kändes klockrent när jag hade tjejen bakpå men när man kör snabbare äre bara och bryta ned och försöka träffa curbsen.
Körde inte så fort då, var på lördagen under race som jag laddade på ordentligt. Var bara uppe i ca 169 när du såg det. Petade nog i 3:an lite för snabbt ur vänstern istället för att varva upp lite mer på 2:an, så 9:an kunde blivit ännu lägre om jag inte fegat..
Frågan är bara hur mycket man vill lägga innan det blir aktuellt att byta hoj?.
Skönt att kunna kalla sig "snabb" på åsen nu när man kört under 1:10.
Nästa år äre 8:an 7:an som hägrar... får se om det blir någe mer tävlande eller om man bara kör träningar o bandagar.
SMC är mest för o köra snyggt och inte omkull så ofta.. Inte för o köra fort.. eller ja åker man med en del instruktörer lär man sig åka fort oxo
Grymt impad av dig och Neon
Jag har alltid haft för mycket vett i skallen för att åka så fort.
Har man egen moppe får man även kränga däck också...
View attachment 344791
View attachment 344791
View attachment 344791
View attachment 344791
Grymt impad av dig och Neon
Jag har alltid haft för mycket vett i skallen för att åka så fort.
Haha, du är hård men rättvis. Jag hoppas att det var ett magiskt Dunlop så det blev riktigt djävligt
Jag tycker du är lite för hård...
Nu är du lite kall och hård T-påsen mot Du kan inte mena att hennes lilla snurrande kan rättfärdiga ett däcksbyte redanJag trodde man köpte hojar med BRA däck på redan
Jag såg att cashback racing hade en körning i slutet på september och har fått lov att köra för frun, så sässongen är kanske inte över riktigt än
Känns spontant att du förbereder dig väl inför nästa säsong, eller så är du bara lite lat.
fast jag ser ju hur fiffigt det är med en välutbildad depåpersonal.
Detta kunde ni tagit via PM för nu kanske hon börjar ana ugglor i mossen.
Problemet är väl att det kommer regna och vara 8 grader varmt... Annars kanske man skulle åkt
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|