Nu vare drevat, en ner fram och en upp bak.. om vädret tillåter så äre nytt pb på onsdag!..
Som neonmannen skrev: "Det ska vara så att tanken bitchslappar en i facet ut ur Ejes och Hårnålen. ". Får se om det räcker för att bli bitchslappad..
Näää, idag blir det inte bli några PB;s gjorda. Med tanke på vädret, så är risken stor att asfalten och armcoräckena är det enda som skulle bitchslappa en om man ändå försökte sätta PB.
blöe vad jag är opepp på att köra hoj,
sommarns bandagar har förstört, mig noll intresse av att gå ut och åka gata, och inga fler bandagar i sikte
MMMM... inte bra, hade varit skönt o släppt lite på trycket idag... fast nu blir man ju dubbelt taggad till nästa vecka.... DÅ "#¤"#¤
Eftersom det är Suzuki det ska va så.. här är din nya hojj neonmannen.. då haru inga ursäkter för att inte köra 1:05 nästa säsong.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=56516
Banhoj, licens o träningar snart då?
Då finns det ju inget annat att skylla på än bristande talang och förmåga. Rätt smutt med gam-Gixxern när man kan hänga på nya R1;or, Hondor och BMW;er. De gånger man blir frånåkt muttrar man bara nått om, ivf jag också haft en ny hoj, då hade jag också vart snabb...
Det är skönt med en ny Kawa. Kör långsammare än en racekittad 125'a runt Gelleråsen med gott samvete, skyller på att jag har mer barlast än T-bags Stena Line
Jomen sirrö, kör du en hoj från 2011 med TC, ABS, GPS, TP, HVK, osv, så lär du hitta på mer ursäkter än lite för mycket barlast...
Neonmannen fick med både lite gnistor från ljuddämparn och när det slår eldsflammor ur den. "T-Bag´s ljusshow på åsen" kommer imorrn.
Första 9:an är snart påväg att förlösas, den sparar jag nog till 3-4 september.
Nytt PB 1:10.376
Ohh vill se
Hur vart däckslitaget med nya drevningen då?
Tror nästan jag får switcha upp till Full på ekkeftläget nästa gång då
efter ha vart i spanien i en vecka har man lite reflektioner...
förra helgens motogp i brno fick 3sidor i ALLA dagstidningar i 3dagar!
alltså 3sidor inför på lör
3sidor på sön för tidsträningen
sen om racet på måndagen..
annat än här där backlund får en liiiiten notis i vlt om hur det gick var 3tävling..
vad äre för fel på svärje??
är det så jäkla vanligt att få spikar i mc-däck? 3stycken spikar på 1,5 säsonger
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|