Armbrytning har jag redan klarat av mot denne min opponent.sporTlovEr skrev:Armbrytning? Ölhävning?? Bilrace??? Förmodar att aRWe stod för framgången!!
Armbrytning har jag redan klarat av mot denne min opponent.sporTlovEr skrev:Armbrytning? Ölhävning?? Bilrace??? Förmodar att aRWe stod för framgången!!
Ölhävning skulle jag inte ställa upp i då jag har förlorat innan vi ens har börjatsporTlovEr skrev:Armbrytning? Ölhävning?? Bilrace??? Förmodar att aRWe stod för framgången!!
sporTlovEr skrev:Armbrytning? Ölhävning?? Bilrace??? Förmodar att aRWe stod för framgången!!
Kombatanterna:sporTlovEr skrev:Armbrytning? Ölhävning?? Bilrace??? Förmodar att aRWe stod för framgången!!
aRWe skrev:Utvärdering
Det här måste vi fan göra om
Va nu jag trodde att det var du och jag som skulle göra uppFredR1k skrev:Å aRWe då vill vi inte höra nåt om dåliga däck eller tung hayabusa, nu är det ålder vs. pjure skönhet som ska sättas på prov.
aRWe skrev:Va nu jag trodde att det var du och jag som skulle göra upp
FredR1k skrev:Vi får ta å skaffa oss en nykter starter...
FredR1k skrev:Vi får ta å skaffa oss en nykter starter...
Klart det ska göras om men kamera å sånt Kan man åka på den där sjön nästa helg åsså?
sporTlovEr skrev:Hjälp mig, VILL INTE CYKLA
Lunkan skrev:Låter som det är kolven, värmenypit kanske! Det har ju varit fruktansvärt kallt dom senaste nätterna, oljan kanske var så pass kall att den segade ihop och tappade mycket av sina smörjande egenskaper.
Äh, du får nog riva lite i motorn och kolla vad det är, hoppas det inte blir allt för dyrt
sporTlovEr skrev:tror det var att det inte blev optimalt bränsle/luftförhållande
FredR1k skrev:Det gick så fort att det bildades ett vakum runt hojen kanske?
sporTlovEr skrev:Starta upp på morgen gick igång som en dans, bara tvekan vid högre varv, samma strul jag haft förr med luftfiltret, tror det var att det inte blev optimalt bränsle/luftförhållande. Skall köra med fetare oljeblanding med nu..
Stiftet såg bra ut, topplocket satt som det skulle med. Gör ett nytt försök att köra..skall ju bli varmare nu i alla fall!!
sporTlovEr skrev:Gick bra att köra både till o ifrån jobbet, det rycker till titt som tätt, slöare i accet, samt att den inte "orkar" upp i full speed. Är glad så länge den går! Mars månad ut och jag är
Sen skall jag riva ner, och bygga upp.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |