Dagbokstråden

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Har sålt iväg min hoj till Gävle nu! Skulle uppskatta om folk håller ögon o öron öppna åt mig nu...får du nå´n billig R1 över när du skruvat klart fredR1k :hihi

Stora mc-jakten är igång nu...

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
sporTlovEr skrev:
Har sålt iväg min hoj till Gävle nu! Skulle uppskatta om folk håller ögon o öron öppna åt mig nu...får du nå´n billig R1 över när du skruvat klart fredR1k :hihi

Stora mc-jakten är igång nu...
R1:a vadå R1:a du ska ha en FZR 1000 :lol

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
ISR-skivor på plats

Efter lite bromsskivemeck så sitter SBS HS 686-belägg samt ISR-skivor, dämpade, på sin plats. Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....

Bifogat

• PICT0017 copy.jpg
    PICT0017 copy.jpg
    107.6 KB · Visningar: 80

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
JJIIIHHHUUU flytta hojen te farsans garage idag montera i batteriet på med tändningen låta soppapumpen jobba lite full chok och vvviiiii vrrrr oommmmmm gick på alla burkar utan minsta feltändning fan va skönt. he he dock har tutan get upp hoppet så en sådan sak fixas fram. he he jag e bra glad idag :banana :yoparty fan nu får våren komma

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Syrran, 40 bast satt o garage-gasade på hojen igår :D jag höll fasiken inte att få av henne från hojen igen "bara liiiiiite till??? en gång tilll?!??!?!?" Slutar väl med att hon skaffar hoj hon också :yoparty

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Pejo skrev:
Efter lite bromsskivemeck så sitter SBS HS 686-belägg samt ISR-skivor, dämpade, på sin plats. Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....

Törs ju f-n inte ligga bakom pejo med de där hejdarna, då har man väl hans bromslykta rakt i hjälmhöjd...

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
r matte skrev:
JJIIIHHHUUU flytta hojen te farsans garage idag montera i batteriet på med tändningen låta soppapumpen jobba lite full chok och vvviiiii vrrrr oommmmmm gick på alla burkar utan minsta feltändning fan va skönt. he he dock har tutan get upp hoppet så en sådan sak fixas fram. he he jag e bra glad idag :banana :yoparty fan nu får våren komma

gör som jag , köpte en tuta på biltema för ca 50 kr, fungerade utmärkt!!! orginal kostar säkert 10 ggr mer..?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Pejo skrev:
shit, nu kommer du bli värstingbromskloss ju! ;) :D
Tråkigt nöjd va?

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Mattias skrev:
DU KOMMER ATT KRASCHA!!!
:rolleyes:

Hörröduru. Jag vet minnsann enn som tjörrde på bana en gång, med ett Pilot Rood framme och ett Makkadamm bak, och han roolade, typ tjörde om alla på utsidan ändå, och alla vart arjja o så.

Det är bara i jötteborg o i koola innekretsar i tokholm som det inte greppar med Pilot Rood. DireCkt!

TinaTjejen skrev:
shit, nu kommer du bli värstingbromskloss ju! ;) :D
Tråkigt nöjd va?
Japp, rätt skönt att allt e på plats, äntligen.

Last edited:
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...