http://www.actionpics.se/bandag.html 13 juni
Idag fick jag reda på en dag till då pojkar blir män så... Bokad
Nån mer?
Idag fick jag reda på en dag till då pojkar blir män så... Bokad
Nån mer?
sporTlovEr skrev:Har sålt iväg min hoj till Gävle nu!
Stora mc-jakten är igång nu...
R1:a vadå R1:a du ska ha en FZR 1000sporTlovEr skrev:Har sålt iväg min hoj till Gävle nu! Skulle uppskatta om folk håller ögon o öron öppna åt mig nu...får du nå´n billig R1 över när du skruvat klart fredR1k
Stora mc-jakten är igång nu...
Får se jag har en Fireblade från 96 på gång ännu billigare än 98:ans 750 gixxer i KalmarPejo skrev:Grattis! Hälsa kalmar från mig!
klart du ska ha en GIXXER 750sporTlovEr skrev:Får se jag har en Fireblade från 96 på gång ännu billigare än 98:ans 750 gixxer i Kalmar
sporTlovEr skrev:Får se jag har en Fireblade från 96 på gång ännu billigare än 98:ans 750 gixxer i Kalmar
Pejo skrev:Äpplen o päron. Frukt som frukt ! Huvudsaken är att du har en lakritsremshoj!
humlan skrev:räknas min som det eller?
humlan skrev:räknas min som det eller?
Pejo skrev:Jag tror nog du kan klämma fram en lakritsremsa med den. Om du misslyckas så låt mig testa. De e bah o börrrrna jöh
Pejo skrev:Efter lite bromsskivemeck så sitter SBS HS 686-belägg samt ISR-skivor, dämpade, på sin plats. Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....
r matte skrev:JJIIIHHHUUU flytta hojen te farsans garage idag montera i batteriet på med tändningen låta soppapumpen jobba lite full chok och vvviiiii vrrrr oommmmmm gick på alla burkar utan minsta feltändning fan va skönt. he he dock har tutan get upp hoppet så en sådan sak fixas fram. he he jag e bra glad idag fan nu får våren komma
shit, nu kommer du bli värstingbromskloss ju!Pejo skrev:Efter lite bromsskivemeck så sitter SBS HS 686-belägg samt ISR-skivor, dämpade, på sin plats. Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....
Mattias skrev:DU KOMMER ATT KRASCHA!!!
Japp, rätt skönt att allt e på plats, äntligen.TinaTjejen skrev:shit, nu kommer du bli värstingbromskloss ju!
Tråkigt nöjd va?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |