WestW
.
Pejo skrev:Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....
Pilot Road
Du kunde ha fått ett av mig för någon hundralapp. Satt ett på TLen när jag köpte den så det åkte av direkt.
Pejo skrev:Och nytt Michelin Pilot Road också. Då var framändan klar....
Lunkan skrev:Pilot Road är ett bra däck! Så det så
.............
Fixade till det sista på motarden idag, bytte olja & filter och lufta bromsoket fram, gjorde rent luftfiltret + att jag putsade lite till på den
bara höger sidokåpa bak som saknas!!!! Snart klar.
Var ut och tog en liten tur iaf, det var svinkallt och läskigt, tänk och sätta ner framhjulet på en isfläck tex
kommer bilder senare, tillsvidare får ni hålla till godo med bilden på laxen jag fångade i Lördags på Vänern, 7,5 kg
Lunkan skrev:tillsvidare får ni hålla till godo med bilden på laxen jag fångade i Lördags på Vänern, 7,5 kg
Lunkan skrev:Pilot Road är ett bra däck! Så det så
.............
Fixade till det sista på motarden idag, bytte olja & filter och lufta bromsoket fram, gjorde rent luftfiltret + att jag putsade lite till på den
Är det du som varit ute och "brappat" idag vid 14:30-14:40 hörde likt en KTM 660 bort ifrån mot big in hållet till, när jag var vid nycket berget.
sporTlovEr skrev:Är det du som varit ute och "brappat" idag vid 14:30-14:40 hörde likt en KTM 660 bort ifrån mot big in hållet till, när jag var vid Nyckelberget.
FredR1k skrev:AKTA AXELN!
Det kan inte vara något litet bete med tanke på vinkeln på spöt i bakgrunden, eller nappar det där å?
sporTlovEr skrev:Idag har jag gjort upp med säljaren, och hojen som blir min, en 1996:a Suzuki RF med 3000 mil på mätaren i mycket bra skick för 40 000 kr.
Pejo skrev:Mycket hoj för pengarna ser det ut som. Grattis till köpet. Är det samma motorgeneration som GSXR750/1100, eller en vidareutveckling?
Hittade föressten lite data; http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_rf_900_r_1996.php
...och en "rating";
http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=1327
sporTlovEr skrev:Törs ju f-n inte ligga bakom pejo med de där hejdarna, då har man väl hans bromslykta rakt i hjälmhöjd...
Funatic skrev:Edit: länken du la upp var ju riktigt bra! (kanske inte 100% riktiga siffror - men ändå (12:an har inte 185 utan 178hk och 138nm istället för 134)
Här är dock 12:an: http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=300
Funatic skrev:sat*na perk*le vi**o sk*t också vad det ska vara snö kvar hos mig då!!!!!!
Jag vill också åka hoj nu!!!!
sporTlovEr skrev:Är ni igång ännu? Hojar överallt ute nu!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |