Sukkaha
Gudomlig sporthojare
Känner inte människan men han verkar billig iaf. Några fler som fått samma erbjudande?
[/IMG]
Vi checkar av januari. Nysnö på blankis gjorde det fruktansvärt halt och en utmaning även för en snäll 600 att inte få sladd i 50 knyck på sexan vid gaspådrag. Avon är ju inte ens bra däck på sommaren.
En fin halvtimmestur på kvällskvisten här i Luleå.
I bakgrunden ser vi isbrytarna. Några minusgrader, lätt snöfall. Vackert.
Buy quality, cry once
12 januari 2020
Södra Hammarbyhamnen, Stockholm
*Ute och rastar lite nytt ljuspimp…*
Byt nick till Lyktgubben!
Rolig lösning för övrigt är den stabil?
Oljebyte på TDMen idag. Tryckte i lite fräsch vårluft med cykelpumpen från Biltema också. Sommarostarna funkar även i januari. Spände kedjan lite bara. Länge sedan.
Bästa hojen som ny. Bara 18 år och 9500 mil.
Skickat från min iPad med Tapatalk
Jag skulle aldrig riskera att pumpa däcken i min hoj med vårluft och särskilt inte med en Biltemapump. Luftkvaliteten är inget jag tummar på men för att minska mitt koldioxidavtryck och sänka medeltempen på jorden så har jag på sistone bara kört på 100% förnybar och begagnad vinterluft. Vinterluft är tätare än vårluft och expanderar med ökad yttertemperatur när våren kommer vilket gör att jag bara behöver pumpa däcken på juldagen. Självklart pumpar jag in den med den dyraste pumpen jag kunde hitta för att inte friktionen i en dålig pump ska störa luftmolekylernas orientering. Jag brukar samla in luften från vägkanten längs landsvägen för att inte få in kolväten från den smutsiga stadsluften som äter upp däcken inifrån och gör hojen långsam. Däck pumpade på det här sättet gör kurvtagningen saftig god och dryyg.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|