Lite bättre så. Ser ut som en blå ond insekt i stället för en orange ond insekt.
Läckert med "crash test" målade fälgar!Lite bättre så. Ser ut som en blå ond insekt i stället för en orange ond insekt.
Fast fortfarande utseende som en ond insekt. Jag vill inte ha en hoj som ser ut som en insekt.
Vackra motorcyklar består av vackra delar.
Är det inte en riktig MZ ETZ250?Kines/rysskopia på MZ250 skulle jag gissa.
Mvh
Är det inte en riktig MZ ETZ250?
Helrätt stuk. Godkänt av kvinnan på slutet.
Wow! Jag var tvungen och läsa igenom allt och kolla på bilderna.Den där hojen har jag träffat på i verkligheten!
Pystymettä 2015
Det är en sagolikt fint bibehållen Sixdayscykel, troligen en fabrikare.
Den går som Waldteufel nu - grustouringhoj med packning och allt.
Mer bilder på MZan:
Rapport från Pystymettä 2015. Grymt mycket bilder.
Men Hampe, var f-n är bastun? / Tommi Du tror att jag skojar - men Dusty Wobbls har ta mig tusan snott ihop en mobil bastu som består av stålrör som muffas ihop, lättviktskamin, rökrör och stenlåda. Varje del är dimensionerad så den skall kunna tas med på MC, lämpligen så fördelar man ut...forum.svmc.se
Full Ride Report med massa bilder här:
Rapport från Pystymettä 2015. Grymt mycket bilder.
Moi Suomi! Detta är en betraktelse från en svensk på besök i Finland, på sitt första Pystimettä. Det var så här jag upplevde det. Kanske stämmer inte allt med hur ni som varit där år efter år tycker att Pystymettä är - men så kan det vara. OBSERVERA att jag undvikit att ta med för många...forum.svmc.se
Sorry för att länka bort från SH - men det är hursomhelst hög tid att betala medlemsavgiften för 2025 om någon nu missat det.
Lite bättre så. Ser ut som en blå ond insekt i stället för en orange ond insekt.
Fast fortfarande utseende som en ond insekt. Jag vill inte ha en hoj som ser ut som en insekt.
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |
![]() |
Harley-Davidson Euro Festival närmar sig
8–11 maj smäller det – tiot... |
![]() |
Sveriges vägar blir bättre
Foto: Samuel Unéus Utvec... |
![]() |
Omfattande körkortsförändringar på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
Custom Motor Show 2025
Vårens stora event, som kic... |
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |