Det är något knas på SH-länken till bildenSnubblade på en 80cc stelbenskines i vinter.
Märkligt....jag kan se bilden vid förhandsgranskning. Testade några olika länkar och dom funkar för mig.Det är något knas på SH-länken till bilden
i.imgur.com/uqiws6p.jpg
I min Chrome slår det upp till <f*tt* k*k b*n*nsk*l> går inte att få in - iaf, den kan inte sätta in IMG med hakparenteser på rätt sätt.Märkligt....jag kan se bilden vid förhandsgranskning. Testade några olika länkar och dom funkar för mig.
Håll dig borta från Malmö bara. Fullt på alla uteserveringar, inga Coronavstånd här inte...Österlen!
som man säger: "Fakking balsam för själen bror"
Stängde av telefonen, drog tidigt från jobbet.
Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället.....
Närå, ystad körde jag igenom bara!Håll dig borta från Malmö bara. Fullt på alla uteserveringar, inga Coronavstånd här inte...
Jobbar du på kommunen? Det är bara de som kan göra så.Stängde av telefonen, drog tidigt från jobbet.
Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället.....
Hihi. Alltid retar det någon. Vet inte om det var någon här på SH eller SC som var rabiat motståndare till att gå hem tidigt på fredagar. Fast det är inte helt ovanligt att även privatanställda kan stämpla ut efter behag. Vi kör med flexbank. Ta ut som ledighet 1:1 eller cash 1.5 gånger ordinarie. Dvs man "vinner" monetärt på att jobba istället för köra hoj.Stämmer
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|