Det är något knas på SH-länken till bildenSnubblade på en 80cc stelbenskines i vinter.
Märkligt....jag kan se bilden vid förhandsgranskning. Testade några olika länkar och dom funkar för mig.Det är något knas på SH-länken till bilden
i.imgur.com/uqiws6p.jpg
I min Chrome slår det upp till <f*tt* k*k b*n*nsk*l> går inte att få in - iaf, den kan inte sätta in IMG med hakparenteser på rätt sätt.Märkligt....jag kan se bilden vid förhandsgranskning. Testade några olika länkar och dom funkar för mig.
Håll dig borta från Malmö bara. Fullt på alla uteserveringar, inga Coronavstånd här inte...Österlen!
som man säger: "Fakking balsam för själen bror"
Stängde av telefonen, drog tidigt från jobbet.
Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället.....
Närå, ystad körde jag igenom bara!Håll dig borta från Malmö bara. Fullt på alla uteserveringar, inga Coronavstånd här inte...
Jobbar du på kommunen? Det är bara de som kan göra så.Stängde av telefonen, drog tidigt från jobbet.
Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället.....
Hihi. Alltid retar det någon. Vet inte om det var någon här på SH eller SC som var rabiat motståndare till att gå hem tidigt på fredagar. Fast det är inte helt ovanligt att även privatanställda kan stämpla ut efter behag. Vi kör med flexbank. Ta ut som ledighet 1:1 eller cash 1.5 gånger ordinarie. Dvs man "vinner" monetärt på att jobba istället för köra hoj.Stämmer
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |