På Hallandsåsen. Det är magisktLite norr om Mölle kring Torekov/Båstad, många stekare där varav jag en men inte stekare utan stekt.
View attachment 462389
Skitfin bild! ?Stockholm-Göteborg via småvägar. 63 mil och 9 timmar, kul!
View attachment 462398
-Ser riktigt härligt ut Jag förmodar att du följer nyhetsläget även när du är på resa. Översvämningar och kaos i Tyskland och flera områden i centrala Europa så du väljer rätt väg när det bär hemåt.
Jag åkte där i år med och det är verkligen en berg och dalbana den här bilden tog jag en bit efter den vägen, man kom ut och fick en fantastisk utsikt.Okey, denna bild är ett typiskt exempel på inte dagens bild eftersom ingen MC kan skådas men jag ger mig själv ett undantag för jag tyckte denna plats var väldigt intressant idag. Akvedukten i Håverud.
Dessutom, vägen norrut från Håverud, jösses vilken berg o dalbana, där hade jag velat haft min ZX6R istället för boxern men den uppförde sig mycket kompetent.
View attachment 462453
Okey, denna bild är ett typiskt exempel på inte dagens bild eftersom ingen MC kan skådas men jag ger mig själv ett undantag för jag tyckte denna plats var väldigt intressant idag. Akvedukten i Håverud.
Dessutom, vägen norrut från Håverud, jösses vilken berg o dalbana, där hade jag velat haft min ZX6R istället för boxern men den uppförde sig mycket kompetent.
View attachment 462453
Viken gränsövergång tog du? Några köer/stök?Nyss hemkommen från Norge - blev tyvärr snabbvisit.
Trondheimsfjorden på kvällen:
View attachment 462494
På väg hem igår, strax innan kl. 23 så var det dags för paus före Rena:
View attachment 462495
Här blev sovplatsen i natt, längs en liten skrynklig asfaltremsa precis efter gränsen i Sverige:
View attachment 462496
Svinesund, cirka 2 timmars kö inklusive test och väntan på resultat in i Norge. På väg hem är det noll och inget, bara att köra på!Viken gränsövergång tog du? Några köer/stök?
Vilken tid på dygnet passerade du? Man skulle ju kunna satsa på mitt i natten vid Svinesund, för mindre väntetid (?)...Svinesund, cirka 2 timmars kö inklusive test och väntan på resultat in i Norge. På väg hem är det noll och inget, bara att köra på!
Ja det hade kanske varit bra info att delge… Vi kom väl vid dålig tid, strax efter lunch har jag för mig, i måndags. Mycket semesterfirare och många norrmän på väg hem från ”Harry-tur”.Vilken tid på dygnet passerade du? Man skulle ju kunna satsa på mitt i natten vid Svinesund, för mindre väntetid (?)...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|