På Hallandsåsen. Det är magisktLite norr om Mölle kring Torekov/Båstad, många stekare där varav jag en men inte stekare utan stekt.
View attachment 462389
Skitfin bild! ?Stockholm-Göteborg via småvägar. 63 mil och 9 timmar, kul!
View attachment 462398
-Ser riktigt härligt ut
Jag åkte där i år med och det är verkligen en berg och dalbanaOkey, denna bild är ett typiskt exempel på inte dagens bild eftersom ingen MC kan skådas men jag ger mig själv ett undantag för jag tyckte denna plats var väldigt intressant idag. Akvedukten i Håverud.
Dessutom, vägen norrut från Håverud, jösses vilken berg o dalbana, där hade jag velat haft min ZX6R istället för boxern men den uppförde sig mycket kompetent.
View attachment 462453
Okey, denna bild är ett typiskt exempel på inte dagens bild eftersom ingen MC kan skådas men jag ger mig själv ett undantag för jag tyckte denna plats var väldigt intressant idag. Akvedukten i Håverud.
Dessutom, vägen norrut från Håverud, jösses vilken berg o dalbana, där hade jag velat haft min ZX6R istället för boxern men den uppförde sig mycket kompetent.
View attachment 462453
Viken gränsövergång tog du? Några köer/stök?Nyss hemkommen från Norge - blev tyvärr snabbvisit.
Trondheimsfjorden på kvällen:
View attachment 462494
På väg hem igår, strax innan kl. 23 så var det dags för paus före Rena:
View attachment 462495
Här blev sovplatsen i natt, längs en liten skrynklig asfaltremsa precis efter gränsen i Sverige:
View attachment 462496
Svinesund, cirka 2 timmars kö inklusive test och väntan på resultat in i Norge. På väg hem är det noll och inget, bara att köra på!Viken gränsövergång tog du? Några köer/stök?
Vilken tid på dygnet passerade du? Man skulle ju kunna satsa på mitt i natten vid Svinesund, för mindre väntetid (?)...Svinesund, cirka 2 timmars kö inklusive test och väntan på resultat in i Norge. På väg hem är det noll och inget, bara att köra på!
Ja det hade kanske varit bra info att delge…Vilken tid på dygnet passerade du? Man skulle ju kunna satsa på mitt i natten vid Svinesund, för mindre väntetid (?)...
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |