Eller ren och SKÄR sanning ?Är det vad man kallar för en VIT lögn?
Eller ren och SKÄR sanning ?Är det vad man kallar för en VIT lögn?
Besökt Sulas och provkört en Zero?Det går så sakta när man passerar Säva Kvarn att man kan kliva av och ta en bild.
Nä, det får vänta till våren. Jag trafikerar ofta vägarna mellan Uppsala och Örsundsbro. De är lagom krokiga.Besökt Sulas och provkört en Zero?
Men jävlars vilken obegriplig text!Galet skön oktoberkväll. Liiite mörkt, kanske? Och en del snorhala höstlöv. But, whattafuck...
"We skipped the light fandango
Turned cartwheels 'cross the floor..."
View attachment 465164
Bästa låt, någonsin? Ja, tror banne mig det...
Dagens bild
Tjena,
Har sökt men inte funnit någon sån här tråd så;
Jag tyckte att det var dags för en ny tråd här på Sporthoj.se Jag har saknat en tråd där man postar sina senaste hoj-relaterade bilder. Bilderna kan vara ifrån den senaste utflykten, en dag på banan eller liknande. Tanken är att man ska kunna hämta inspiration/motivation i denna tråd samt (förhoppningsvis) betrakta många bra foton!
Dock har jag valt att ha med några simpla regler:
¤ Endast hoj-relaterade bilder.
¤ Endast bilder som du har fotat eller om bilden föreställer dig. (Dock måste du ha tillåtelse från fotograf i det senare fallet)
¤ Endast en bild per post. Alltså ingen spamming. Visst kan undantag göras om bilderna är exceptionellt bra eller liknande. Men försök hålla er till en bild per post.
¤ Beskriv gärna bilden, t ex känslan, vädret eller situationen. Det ger ännu en dimension till tråden!
Den här tråden har alla förutsättningar för att bli en sann långkörare, och hjälps vi åt att sköta tråden enligt de enkla reglerna ovan, så är jag bombsäker på att detta kommer bli den längsta och på sitt sätt roligaste tråden på Sporthoj.se... Någonsin!
Perkele vilken tjusig Florida!
Otroligt snygga bilder du alltid tar Hixman!Fantastisk hösttur i strålande solsken, 13-14 grader och lite fuktiga vägar.
View attachment 465302
View attachment 465303
View attachment 465304
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|