Det finns en massa inlägg om släp till MC just nu.Nja, Det är ingen Tesla med snabbladdning, 10 timmar laddning var gång blir långa kaffepauser... ?
Brink hade tydligen inte koll på att det finns en LTD i grannskapet som jag brukar få serva ibland.Jag har inte varit utomhus idag, alls. LTD'n måste vara utsocknes, Henrik Söder är Zuka-fantast som mig och någon annan Kwak än min GPz1100b1 finns här inte annat än en polares GPz750 som behöver montera förgasarsatserna jag köpte åt honom. Det finns hopers röda Florida i Häsen, blårök heter klubben. "Flugfångaren" är den som är ute mest med sin Puch (kör med öppen mun). Route 56 heter raggersklubben - som även jag är (stöd)medlem i. Deras lokal är vid Din-X Hedesunda.
Onsdagsöppet för fika/burgare/korv - för alla https://route56cruisers.com/galleri/
Någon som har varit på Blidö å kört... Färjeläget på Blidö NorrsundetFin dag, ca 30 mil i roslagen. Att inte fler kör Multistrada övergår mitt förstånd?
Japp. Sommarhuset där.Någon som har varit på Blidö å kört... Färjeläget på Blidö Norrsundet
Åh fan... Var på ön?Japp. Sommarhuset där.
KyrkvikenÅh fan... Var på ön?
Bra att de lär sig meka i tid. Jag skulle byta huvudmunstycke på MT5an tillsammans med treåringen. Helt plötsligt var alla skruvar och muttrar borta.Dagens körning har ägnats åt fotograferingen av vägen som går där jag bor. Är så jävla less på hur den ser ut så jag tänker malla tragikverket och ställa lite frågor om detta kan anses som ok vägstandard? Det jobbiga är att stanna och fotografera, måsta fixa en gopro kamera för att filma eländet i två mil.
View attachment 471458
Sen har junior fått riva framänden för att kolla styrlagren som glappar i PY80:in, lagom arbete för en som snart är 11 år.
View attachment 471459
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |