Slovenien via Venedig till Stelvio och nu Monza sedan i måndags - du äter mil. Hinner du se något "vid sidan av"?Är vid Monzabanan.
View attachment 475750
Ett eller två varv i städerna. Jag såg ju Spanska Ridskolan i Wien. Utifrån.Slovenien via Venedig till Stelvio och nu Monza sedan i måndags - du äter mil. Hinner du se något "vid sidan av"?
Resan är målet!Ett eller två varv i städerna. Jag såg ju Spanska Ridskolan i Wien. Utifrån.
Kliver helst inte av. Fast Fontana di Trevi var jag tvungen att promenera till. ”When in Rome.”
Målet är att åka motorcykel, campa och se lite nytt. Museer och kyrkor går bort.
Så gör jag och jag gillar det.
Asså, man har ju alltid en ny kopplingswire strappad mot den gamla så är det bara att koppla in NÄR den går av...Kopplingsvajern gick av idag. Över 20 år sedan sist men nu har jag en liten nippel så man kan ta sig hem...
View attachment 475739View attachment 475740
The cover photo.Asså, man har ju alltid en ny kopplingswire strappad mot den gamla så är det bara att koppla in NÄR den går av...
Oldest trick in the book.
Villastyle
Jag tillhör gamla skolan, inte amerikanskt "old school" så jag tycker det är dumt att köra omkring 20 år med en extra kopplingsvajer.Asså, man har ju alltid en ny kopplingswire strappad mot den gamla så är det bara att koppla in NÄR den går av...
Oldest trick in the book.
Neej! Va tråkigt. Är du ok?View attachment 475761
Acen råkade ut för en vänster svängande Volvo utan blinkers.
Får väll leta up en ny nu?
Hade du köpt en SportHoj från ett europeiskt land med vänstertrafik så hade den kanske gått att laga. Jag tog ett rådjur och fick köpa tillbaka "skrotet" för dyra pengar men nu står det en fungerande SportHoj i garaget...View attachment 475761
Acen råkade ut för en vänster svängande Volvo utan blinkers.
Får väll leta up en ny nu?
Ja det gick bra, bra kläder vettig fart o vana att ramla med cross o enduro.Va fan .... Hoppas att det gick bra med dig.
Same, same. But different .Villastyle
Asså, man har ju alltid ett nytt hjullager strappad mot den gamla så är det bara att byta NÄR det skär...Ja jag åker på att byta hjullager åxå nu enligt balanseraren på däckfirman?
Va de inte du som va i Norge å åkte på nåt fel på hjullagert.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|