Här du några att få ett erkännande från !Kött är mord.
Höga berg och djupa dalar, men spektakulära vyer, och stor kontrast till vad jag är van vid.
Både naturen, vägstandard och trafikrytmen i Himalaya är något man kommer att minnas.
Och lyckosamt väder på det
View attachment 475991
Konstverket är en tolkning av en acnedrabbad tonårings kamp inför fredagsdiscot då just hon skall vara där som han så gärna vill limma på. Och han håller på att förlora. Känn desperationen. En mycket bra installation, hade gått fint på Liljevalchs. Kan det varit så bagaren/konstnären tänkte?Körde en fikarunda över Blentarp men glömde helt att ta bild på de skånska vidderna. Bjuder på bild från Café Venus i Ystad istället som får pris för Sveriges sämsta pizza, vad ska detta ens föreställa?
View attachment 475900
Såna där brukar ligga på trottoaren utanför min port på söndagsmorgnar.Körde en fikarunda över Blentarp men glömde helt att ta bild på de skånska vidderna. Bjuder på bild från Café Venus i Ystad istället som får pris för Sveriges sämsta pizza, vad ska detta ens föreställa?
View attachment 475900
Har sett norrsken ett par ggr sen jag flyttade till sthlm. Så för en göteborgare är det solklart en del av norrland! ?
Varför jag inte bor i en stad söderut, #441
Nån tidigare ägare till min fireblade var en riktig stjärnmekare. Varje gång jag skruvar isär nåt på hojen blir det en ny överraskning.
Ikväll var det dags för däcksbyte, möts av denna geniala placering av gummikuddarna när jag rycker loss drevhuben.
Hur fan lyckas man?? ???
View attachment 476034
Vägen mellan 11-12 är trevlig, synd att det byggs mer o mer utefter den........Dagens bild är inte en bild på hojen eller naturen, utan själva turen. Det blev en sväng med Tigern till Fröken Anderssons kafé i Stora Höga. En populär plats för mc-folk på onsdagar. Mycket amerikanska järn men också en hel del annat. Idag såg jag t ex en Yamaha RD 500 som körs av en profil här på SH. (Missade totalt att fotografera den...).
Detta är enbart begripligt/relevant för "locals" från Göteborgstrakten. Ni andra får sitta framför era skärmar utan att fatta så värst mycket...
View attachment 476036
Ha ha, det kan man säga!Det syns på bilderna att du är närmare himlen på denna resan!
Hur var det att andas???? Jag hade känningar när jag sov uppe på StelviopassetHa ha
Ha ha, det kan man säga!
Men nu kommer jag inte mycket högre, i alla fall inte på motorcykel.
5480möh var i alla fall en intressant upplevelse
Kaffet kokar vid typ 85 grader, och har jag inte räknat helt fel så har Enfielden kvar sisådär 12-15hk av sina ursprungliga 25.
View attachment 476115
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |