SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
Ser det ut som att han bryr sig så noga?Vad säger reglerna för en bostadsrätt om vad man får ha inne i en lägenhet? Tänkte mest på mängden bensin och batteri mm

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ser det ut som att han bryr sig så noga?Vad säger reglerna för en bostadsrätt om vad man får ha inne i en lägenhet? Tänkte mest på mängden bensin och batteri mm
Har aldrig sett några regler för det från brf:s sida iaf. Försäkringsbolagen har säkert ett gäng klausuler. Var ju en som torskade på en brand i batteri för lådcykel, dock oklart om denne hade hemförsäkring.Vad säger reglerna för en bostadsrätt om vad man får ha inne i en lägenhet? Tänkte mest på mängden bensin och batteri mm
Du gav mig en idé där tackJag tog bort mina styrändsvikter på TDMen när jag bytte till ett aluminiumstyre. Japp, Biltemas styren styr bra. Viktminskning 920 gram.
Fortfarande vibrationsfritt, snyggare styre och skönare körställning. Inga handtagsvärmare eller handskydd.
Hemmasvarvade styrändar i aluminium täcker hålen, en insex, en bit hydraulslang, en bricka och en mutter balanserar ut eventuella vibrationer över 200.
View attachment 483339
Färgen är definitivt snygg, och är som många andra färger bäst ”live”.Lite avis. Trodde nog mer på en vit eller röd för mig.
Ska jag vara ärlig så på Guzzis egna bilder så tycker jag den färgsättningen ser rätt ful ut, men på dina bilder ser den ju riktigt snygg ut!
Grattis till ett bättre utfört arbete än Guzzis marknadsföringsavdelning!![]()
Det har jag aldrig varit med om. Alltså att njuta när de jävlarna smaskar rakt in i mitt nyputsade visir. Ofta p-r-e-c-i-s framför pupillen så att sikten pajar. Berätta hur man får ut en njutning av det - jag vill veta! ?och njuta av insekterna som slår mot visiret
Det händer aldrig när det är kallt, vilket betyder att när det händer slipper man frysa.Det har jag aldrig varit med om. Alltså att njuta när de jävlarna smaskar rakt in i mitt nyputsade visir. Ofta p-r-e-c-i-s framför pupillen så att sikten pajar. Berätta hur man får ut en njutning av det - jag vill veta! ?
Man kan också få ljuddämparinnanmätet från en framförvarande Fireblade, bestående av utbränd ull och div kol/svavelföreningar, i nyllet. Sånt är traumatiskt för oss som kör med öppet visir...och varmt.Det händer aldrig när det är kallt, vilket betyder att när det händer slipper man frysa.
Det är njutningen.![]()
Enkelt. Har man kört hoj innan visiren fanns vet man. En humla som träffar kinden i 180 är synnerligen oskönt. Hade en kompis som fick ett stenskott som slog av en halv framtand.Det har jag aldrig varit med om. Alltså att njuta när de jävlarna smaskar rakt in i mitt nyputsade visir. Ofta p-r-e-c-i-s framför pupillen så att sikten pajar. Berätta hur man får ut en njutning av det - jag vill veta! ?
Ingen ser tåren bakom brillorna när man fått någon humla/monsterbagge/geting/whatever på kindkotan. När det kommer småfågel kan det gå illa. Senast tror jag det var en fet duva. Träffade lyckligt för min del, olyckligt för fågeln. Såg inte var den blev av men kläggigt blev det. Vågade inte släppa styret med vänstern om axeln skulle vara paj, omutifall jag inte skulle kunna köra. Som en rejäl tackling på axeln och en rejäl "shottablängare" på vänstersidan av hjälmen samtidigt.Enkelt. Har man kört hoj innan visiren fanns vet man. En humla som träffar kinden i 180 är synnerligen oskönt. Hade en kompis som fick ett stenskott som slog av en halv framtand.
Ren njutning att putsa av ett visir i stället.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |