Old Badger
SportHojsentusiast
Norton Wankel!Var det Norton Wankel motor ? Ljudet var nytt för mig.
Norton Wankel!Var det Norton Wankel motor ? Ljudet var nytt för mig.
Indeed so.Besök på Tuvängen ser jag...
Ajdå, är det enda skadan då?Dagens äventyr resulterade i en växel förare med en aerodynamik touch...
Släden tar sig fram sjukt bra men jag gick omkull på en leråker, skyller på däcken som inte alls har något fäste i sidled pp en leråker ?
Ja alltså nu när du frågar så... Kör ju oftast med mina mjuka väskor på, rackaren på väster sida slet sig vid fallet och slog av blinkersen vänster bak också.Ajdå, är det enda skadan då?
Lera kan tvättas bort.
Och inte nog med det, yoghurten var säkert slut i Avesta. Flera grannbyar behövde besökas innan du fann rätt sort. Bra du tar ansvar för din glömska.Åh nej! Jag glömde köpa yoghurt på vägen hem från jobbet idag.
(Jag tror inte frun har börjat misstänka nått ännu. Trots att jag alltid glömmer något)
View attachment 477634
Hahaha Den vita lögnen hade jag glömt att man kan köra! Fan vad fint det är i naturen nu. Imorgon ger jag mig ut 09:30 för att återvända 17:00 skooooooogen!!!Åh nej! Jag glömde köpa yoghurt på vägen hem från jobbet idag.
(Jag tror inte frun har börjat misstänka nått ännu. Trots att jag alltid glömmer något)
View attachment 477634
Vad är hästsol för något? ?Snurrade runt lite på värmdö och ingarö med sukkan. Hästsolen värmde dåligt, blev lite småkyligt efter nån timma eller så.
View attachment 477686
Snygg bild, av en fin hoj!Snurrade runt lite på värmdö och ingarö med sukkan. Hästsolen värmde dåligt, blev lite småkyligt efter nån timma eller så.
View attachment 477686
Jag gillar stuket, påminner om den första Rödmyran jag fick gränsla när jag var typ 9 bast.Älskar min Enfield. Tung och klumpig, inget att åka på bakhjulet med, men fasen så skön, och den låter underbart. Som en ångmaskin!
View attachment 477708
Men den kallades väl för "the bullit", eller?Fullständigt anti-aerodynamisk
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom