Dagens bild

tt600s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Nov 2021
Hoj
Honda VTR1000F
Äntligen sol igen
bf516cce4479a8bd58c247d330409e70.jpg
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
”Och hur uppförde sig hojen på vägen?”
”Den ormade sig fram.”

Rätt tillfälle att kika närmare på en orm, med full mc mundering.

"Ligger som en svettig huggorm på vägen" har man ju hört, och det är ju motsatsen till att orma sig fram
 

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Ort
Vid en marina
Hoj
KTM 1290 GT-22
Var hon snygg då?
Var mest förbannad så det noterade inte...

Men, 2 st typ 25:åringar... Jag i lite affekt ifrågasatte samhällsnyttan med att dra mitt körkort pga 2 km i en momentan omkörning....

Får till svar att nyttan av detta är pga ett högre syfte jag inte förstår....

Visst har jag klantat till det men svaret ovan får mig än mer förbannad...
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Får till svar att nyttan av detta är pga ett högre syfte jag inte förstår....
Gissar att hon använder den rätt ofta i brist på verkliga argument. Sen känner hon sig lite höjd över massan.

De behöver det för alla gånger de blir hånade och inte reder ut att ta tag i det som är av betydelse. Såna förnedringsgrejer jag sett mot kvinnliga poliser i Malmö, de bara tar det och skäms. Det är det hon menar med högre syfte, du blir ett medel för hennes upprättelse.

Patetiska.
 

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Ort
Överkalix
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
En fördel med vindkraft är grusvägar, laddade ner OSM till Montana 700:an och då hittades mycket grusvägar som utforskades idag.

Blev 22 mil i nästan bara gruskörning till Dödsfallet, lite asfalt sista biten vid Bispgården. Dock blev det en kort visir där med bara em snabb fika då frugan hade bokat bord i Sandnäset kl 17.00 och hade jag veta om dessa planer hade jag kört lite annorlunda efter grusvägarna men jag han förbi tid.

Sen är det fint att det inte bara går utför med landsbygden, tankade på den nya macken i Anundgård som till och med har 98, kyrkan får också vara med.

20230812_122154.jpg20230812_124841.jpg20230812_145515.jpg20230812_181522.jpg20230812_182145.jpg
 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
En fördel med vindkraft är grusvägar, laddade ner OSM till Montana 700:an och då hittades mycket grusvägar som utforskades idag.

Blev 22 mil i nästan bara gruskörning till Dödsfallet, lite asfalt sista biten vid Bispgården. Dock blev det en kort visir där med bara em snabb fika då frugan hade bokat bord i Sandnäset kl 17.00 och hade jag veta om dessa planer hade jag kört lite annorlunda efter grusvägarna men jag han förbi tid.

Sen är det fint att det inte bara går utför med landsbygden, tankade på den nya macken i Anundgård som till och med har 98, kyrkan får också vara med.

View attachment 488274View attachment 488275View attachment 488276View attachment 488277View attachment 488278
Coolt. Jag körde förbi dödafallet idag också. Åkte dock sprinter.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Gissar att hon använder den rätt ofta i brist på verkliga argument. Sen känner hon sig lite höjd över massan.

De behöver det för alla gånger de blir hånade och inte reder ut att ta tag i det som är av betydelse. Såna förnedringsgrejer jag sett mot kvinnliga poliser i Malmö, de bara tar det och skäms. Det är det hon menar med högre syfte, du blir ett medel för hennes upprättelse.

Patetiska.
Ja, har man inget bättre att komma med än så, så bevisar det ju att man själv inte förstår åtminstone.
Men sen finns det ju de som på riktigt tycker att den riktiga nyttan är att sabba för dig också. Tyvärr.
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Dagens bild får återigen komma från garaget.
Efter mycket efterforskning, och flera försök, så blev lösningen för mer effekt en ny "hjärna".
Så ny ECU monteras nu i en tvåhjulig farkost.

IMG_7104_2.jpg

Och den är körd i bänk med samma setup som jag har.
Här snackar vi effektökning, inte i hästkrafter, men i procent!

Neos_Euro4_dyno.jpg
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top