tufft, var är det?
Det är Sala silvergruva. Jag har inte bemödat mig med att åka dit tidigare. Får nog planera ett nytt tillfälle så jag ser vad som finns.tufft, var är det?
Inte jag heller, och nu har jag trots allt läst genom hela tråden för att hitta svaret, utan framgång. Enlighten us please!...jag må vara blind men nu har jag kollat på bilderna x gånger och ser fortfarande inte någon "spindelmannenkvinna" - varken med eller utan korv....
Jag vill också bo i Krung Thep. Det sagt så vill jag iofs inte köra hoj i stan där för allt smör i småland men...Och i helgen hade vi träning på Kaeng Krachan Circuit, banan ligger 70 Km från Hua Hin.
View attachment 504601
View attachment 504602
Som skrivit tidigare så var vi några som kör lite mer och tävlar på träning, och uppvisning för de som vill köra på bana. Du kunde varit med.. Många konstiga fordon ville prova. Och bra party på kvällen.Jag vill också bo i Krung Thep. Det sagt så vill jag iofs inte köra hoj i stan där för allt smör i småland men...
Jag tror att det är någon slags mc, trots att det ser ut som en muterad insekt, avbildad i polypropylen.tufft, var är det?
Den där vill man höra.
Lite som en långloppshoj vid målgång. Historien finns kvar i föremålet.Vackert på sitt sätt
Vi har nog olika sätt att se vad som är vackert..Vackert på sitt sätt
Träskfynd?Vackert på sitt sätt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring