Tyckte att vyn var bekant.Ja, platsen är Miklagård vid Sjundasjön strax norr om Sjunda gård.
Dunk är dunk,det vet man jue,men man blir jue väldigt nyfiken på det där First aid kittet.Lagomt till välförtjänt (h)julledighet så finns det lite paket från Asien och USA på garagegolvet.
Tänker att om man ska såga sönder något, så ska det vara en sak som inte har antikvärde.
Men har länge haft en tanke om världens minsta (nåja) adventurehoj, skulle vara kul!
Lite som jag funderade kring här:
Vilken motorcykel (som du inte har) suktar du efter?
En GSX-R 750 från 1985 i originalskick? Jag är dålig på det märket tydligen... :rodnar Tror det har skett ett missförstånd... Tipsade om att hitta Ducati 900ss i tyskland, nån Gammelsukka har jag inte tänkt köpa.:7petawww.sporthoj.com
Och det resulterade i en initial förberedelse här:
Jag har köpt en ny motorcykel - tråden
Var har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige. motorcyklar cf-moto-streetwww.sporthoj.com
Som återhållsam Tornedalning funderar man kring däcken - ska man vaska nästan nya vägdäck mot mer ruffiga offroad?
Blir säkert fler tuffa beslut, men jag har samlat ihop det mesta i verktygsväg för ett framgångsrikt recept, även en liten guldfärgad plåtlåda, när man behöver den där extra knuffen.
Hänger någon med på touring nästa år, med minimalistiskt koncept?
Och jag får väl fortsätta att lägga in lite uppdateringar i MSX tråden om allt går väl.
Cafe Dunken kommer i alla fall att ha öppet som vanligt 24/7 under julen.
Hur som helst så har jag betalat sjuka mängder moms och tull, så God Hjul staten, se till att göra någonting vettigt av det!
View attachment 507922
Lagomt till välförtjänt (h)julledighet så finns det lite paket från Asien och USA på garagegolvet.
Tänker att om man ska såga sönder något, så ska det vara en sak som inte har antikvärde.
Men har länge haft en tanke om världens minsta (nåja) adventurehoj, skulle vara kul!
Lite som jag funderade kring här:
Vilken motorcykel (som du inte har) suktar du efter?
En GSX-R 750 från 1985 i originalskick? Jag är dålig på det märket tydligen... :rodnar Tror det har skett ett missförstånd... Tipsade om att hitta Ducati 900ss i tyskland, nån Gammelsukka har jag inte tänkt köpa.:7petawww.sporthoj.com
Och det resulterade i en initial förberedelse här:
Jag har köpt en ny motorcykel - tråden
Var har du fått tag på den. Enligt Bikekatalogen säljs den inte i Sverige. motorcyklar cf-moto-streetwww.sporthoj.com
Hur som helst så har jag betalat sjuka mängder moms och tull, så God Hjul staten, se till att göra någonting vettigt av det!
View attachment 507922
Ja, relevant fundering tänker jag.Dunk är dunk,det vet man jue,men man blir jue väldigt nyfiken på det där First aid kittet.
Verkar spännande.
Precis som man gör med lite framförhållning.Med ett sådant kitt klarar man det mesta.
Hur länge brinner bensinen i tanken när du tänder upp skotrarna?14 grader här....minus alltså.
Middag ikväll med släkten.
Tänkte först tända masrschaller, men tänkte om....för vad kan vara mer välkomnande än två snöskotrar som får flankera inpasseringen
Ja, jag vet.....det är bara en riktig Yamaha...
View attachment 507995
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |