uncletom
Gudomlig sporthojare
Djurgårdare? .. ooh, aahh.. laddad bild
Djurgårdare? .. ooh, aahh.. laddad bild
- Ah, en till som anammat Speed:en helt nyligen : )
Den skulle ju nästa kvala in i Bikes & Babes - trådenJag har förstås inget med bilden att göra och antar att den synts tidigare, men jag tyckte den var charmig nog att dela.View attachment 509534
Munch Mammut! Drömhojen juh!Jag har förstås inget med bilden att göra och antar att den synts tidigare, men jag tyckte den var charmig nog att dela.View attachment 509534
Jag har förstås inget med bilden att göra och antar att den synts tidigare, men jag tyckte den var charmig nog att dela.View attachment 509534
Stillastående fordon är aldrig lika coola som såna som rör sig.
Från andra sidan är den mäktigare. Och senare såg den helt annorlunda ut med dubbelstrålkastare mm.
Mvh
Jag blev såld redan på förra Speedyn. Så mångsidig cykel med skön körkänsla.- Ah, en till som anammat Speed:en helt nyligen : )
- Vilken årsmodell är det där?Jag blev såld redan på förra Speedyn. Så mångsidig cykel med skön körkänsla.
Bidrar med en bild på den för att följa ämnet Försökte hålla putsen uppe och lade 4000 mil på 2 säsonger, såldes med 5k på mätaren. Fick kommentar om att den "måste vara ny" på en bandag, det värmde.
View attachment 509537
- Vilken obehagligt konstruerad hoj
Från andra sidan är den mäktigare. Och senare såg den helt annorlunda ut med dubbelstrålkastare mm.
Mvh
2012 vill jag minnas.- Vilken årsmodell är det där?
Åååooouuff....fy fan.
Mvh
Åååooouuff....fy fan.
Undrar vad den fyllde för funktion, förutom att stå för oerhört många manskinberarbetningstimmar...(svårt ord)
Vadå?
Man tog en ram från Casal och monterade en NSU bilmotor på tvären. Klart. Fjädring från Hobbex.
Mvh
När jag ändå är igång, några gamla broschyrer från Kawasaki…Rotat lite i lådorna, hittade broschyr med -99’an (R1) jag köpte just 1999.
Så efteråt kan man tycka att jag borde ha behållit den för evigt…
View attachment 509544View attachment 509545
Trodde det var du, blev imponeradBort från broschyrer och mässhallar.
Australien -81, touring med brud. Därav packningen antar jag. Dessutom en båttank i packningen 10-20 liter? Glest mellan mackarna och mest grusväg.
En GT750 troligen 74-75. Borrade skivor, som det ska vara. Ovanlig hoj in the outback skulle jag tro.
Ascool bild, snodd från fejjan.
View attachment 509592
Haha, nej jag håller mig i Europa.Trodde det var du, blev imponerad
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |