mzkjelle660
Sporthojsnörd
Somliga gör allt för att bli av med en Suzuki-cross….
Se sista raden i annonsen
Se sista raden i annonsen
Japp, det är näst intill omöjligt att ha tråkigare för mindre.Nu är det redan höstrea. Mycket hoj för pengarna.
Då har du aldrig kört en Honda CB250. 27hk till 180 kg tjänstevikt, det är garanterat avkopplande att susa fram med en sån.Japp, det är näst intill omöjligt att ha tråkigare för mindre.
Japp, det är näst intill omöjligt att ha tråkigare för mindre.
Vågar du komma fram och hälsa i år?Ja att milen kan skilja sig åt i såväl faktiska omständigheter som upplevelse är det nog få som motsäger.
Jaja, vi kan vända ut och in på det men nu har jag kommit fram till att jag vill inte.
(Ska planera för årsraceturen. Hav förståelse!)
Helt rätt! 20 krokiga mil är korta medans samma sträcka på rak väg känns väldigt låååånga. Milen till Sviestad är korta.Små mil +250km då blir milen små o korta typ värnern runt på 3,5 timmar o 175+ i hastighet.
Stora mil = laglig fart då blir milen långa o då tar Vänern runt 8 timmar trots lika många mil.
Skillnaden är väll vad man ser o upplever.
Men grym brukshoj, körde min varje månad i 36 månader här i Luleå. Den beskedliga kraftutvecklingen gjorde den perfekt på vinterunderlag…
Är du från vettet? Skulle ju spräcka hela min internetpersona!!!Vågar du komma fram och hälsa i år?
Helt rätt! 20 krokiga mil är korta medans samma sträcka på rak väg känns väldigt låååånga. Milen till Sviestad är korta.
SportHoj overload!F,låt, något sådant som att spräcka din internetpersona vill man juh inte medverka till.
Det får räcka med att veta att du känner igen en SportHoj!
View attachment 487669
Den där var helt okej, förutom den löjliga leksakspistolen och flaskan, vilka båda är lätta att avlägsna.Den här hade Daniel på Wide Lake Motors, Järlåsa till försäljning förra året. Inte så extrem...
View attachment 487649
Inte Blocket som det brukar skrivas... Men visst är den lite ball ändå?
View attachment 487756View attachment 487757View attachment 487758View attachment 487759View attachment 487760
Inte Blocket som det brukar skrivas... Men visst är den lite ball ändå?
View attachment 487756View attachment 487757View attachment 487758View attachment 487759View attachment 487760
Lite mindre tank och lite mer sadel hade inte skadat! Ser välbyggd ut annars.Inte Blocket som det brukar skrivas... Men visst är den lite ball ändå?
Jag håller med på det svaret!
Lite mindre tank och lite mer sadel hade inte skadat! Ser välbyggd ut annars.
Huga!!Ducati Streetfighter V4 Lamborghini VAT / 1km / N.29/630! säljes i Trollhättan | Blocket
799900 kr - Touring - Trollhättan - Ducati Streetfighter V4 Lamborghini, number 29/630 Brand new, sold in sweden. **VAT DEDUCITBLE** *Next inspection lates...www.blocket.se
Billigt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |