5%.. Du måste ladda batteriet mannen.
För övrigt en perfekt hoj. Ser redan stulen ut så ingen smågangster vågar röra den.
Han bjuder in till att titta på sig själv... I speak English... well hope u speak it better then u write...
Är nog långsam, men vad är det med skinnstället
Det är inte värd 600 papp för t ex mig, mest för att den är asful. Lite som med modern konst, ju fulare desto dyrare. Säger man att en Kooning för 30 mil USD, eller Basquiat för 48 mil USD är asful anses man inte veta något om "kultur"...ändå, är de flesta alster av dessa två herrar fullständigt gräsliga. De blir inte snyggare för att marknaden kommit överens om att de ska kosta si eller så mycket. Kultursnobberi förekommer ju både här och där alltså. Personligen säger jag att en tavla (eller hoj) är asful om jag tycker det, oavsett vad den kostar och oavsett vad man förväntas att säga för att verka kunnig, bildad och kultiverad.
Så ja, den hojen är asful. Däremot kan den vara en bra investering så någon köper den säkert...även om priset inte kommer att lande på 586 kakor.
5%.. Du måste ladda batteriet mannen.
För övrigt en perfekt hoj. Ser redan stulen ut så ingen smågangster vågar röra den.
Han säljer verkligen in den. Köper man inte en GasGas med 0h för dom pengarna på höstutförsäljning?
Vissa personer verkar bli gifta med sina ögonstenar..http://www.blocket.se/sodermanland/Yamaha_SRX_6_55719987.htm?ca=23&w=3
Överpris eller ren nostalgi noja?
Tycker personligen det är lite väl mycket även för en klassiker
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum