Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Som tur var fanns det bara en bild...Kunde inte låta bli att klicka.
Som tur var fanns det bara en bild...Kunde inte låta bli att klicka.
Du fattar att när du skriver så så MÅSTE man klicka, så jag håller dig ansvarig för att jag precis tvättat ögonen i 1 L klorin.VARNING KLICKA EJ!!!
"ett problem som just dykt upp, ecu troligtvis paj eller kortsluten och kablar som behöver fixas"
Äsch, jag gick på den. Ingen vacker synVARNING KLICKA EJ!!!
"ett problem som just dykt upp, ecu troligtvis paj eller kortsluten och kablar som behöver fixas"
Jag tycker den var fulare än original faktiskt.VARNING KLICKA EJ!!!
Den här var också fulare än original, fast man kanske inte trodde det var möjligt.Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
Hahah, "låga priset"?VARNING KLICKA EJ!!!
Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
VARNING KLICKA EJ!!!
Har inte båda de här varit med i tråden tidigare?Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
Men va fanVARNING KLICKA EJ!!!
Vad tror ni, kan Tammer hålla sig när han ser denna skönhet??? Inte blocket dock..
View attachment 496142
View attachment 496141
Chockad att de inte blivit sålda? Absolut.Jo, och ändå blir man chockad.
Det hojen måste ha varit med om något hemskt... En mc som är så linjeskön i original ska absolut inte byggas om.Prislappen har en nolla för mycket för Tammer.
Den påminner mig om fearspeedboy här på sporthoj.
Likheten är ju slående så man förstår omedelbart att det är din orange Virago, som du smugit med och inte vågat berätta om tidigare.Jo, och ändå blir man chockad.
För övrigt:
View attachment 496163View attachment 496164
Lika som bär, jue!
Likheten är ju slående så man förstår omedelbart att det är din orange Virago, som du smugit med och inte vågat berätta om tidigare.
Hur känns det att äntligen ha kommit ut ur garderoben och öppet kunna berätta om sin Virago-läggning? Känns det befriande? Eller kanske visst stresspåslag? ("vad skall gänget på SH säga? och vad ska mamma och pappa tycka?")
Helt rätt! Face it, head first!Nej nej nej - skall man äga en Virago måste det göras ironiskt och högljutt.
Försöker man smyga så blir man misstänkliggjord.
Jag har ingen Virago. Ingen kommer att missa när jag köpt en.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|