Old Badger
SportHojsentusiast
I Lule säger de läker istället för läcker. De kan även ha stock i toan. Mycket skog norrut...Skönt att packboxen läker sig själv, slippa byta!
I Lule säger de läker istället för läcker. De kan även ha stock i toan. Mycket skog norrut...Skönt att packboxen läker sig själv, slippa byta!
"ABS Farthållare GPS Lågmil Sätesvärme Airbag fullutrustad till 2025 Augusti"
"mil 27276"
Men ok, hojen är ju en import och mätaren i Miles.
22276 milen är 43896 km och således 4389 mil.
Sen att man kan få en 2016, som är nästa generation efter denna, med 5600 mil för 149 900 hos handlare gör ju höstpriset lite väl högt.
View attachment 503379
Ja, målet i livet är att jag ska äga varje hojmodell minst 1 gång i livet....men du håller koll på modellskiftena, årsmodeller och prisbild på GoldWing!
Man behöver inte ens skriva "Erkänn!".
Du har liksom lagt korten på bordet.
...
Edit;
Hoppas inte jag förolämpar någon samlare eller originalfantast med mitt påhopp om kromade backspeglar och blinkers. Det förefaller vara Honda som gjort fel och levererat motorcyklarna med dessa, så vitt jag kan utröna.
Aha, så ordet läkare är synonymt med inkontinent i Lulehoodsen?I Lule säger de läker istället för läcker. De kan även ha stock i toan. Mycket skog norrut...
Höstpriserna är här
Fast den var lite sliten
View attachment 503462
Ducati Monster 600 säljes i Haninge | Blocket
10000 kr - Touring - Haninge - Hej Säljer Ducati Monster som har stått i 14 år. Köpte den till frugan men intressen fanns inte där. Började rensa förgasar...www.blocket.se
Man måste gilla hur vissa pratar runt det viktigaste...
Den går alltså inte att starta och måste hämtas med släp.
"Den har funkat bra dem senaste åren men nu i år så hade den stått stilla i lite mer än 1,5 år och den har börjat strula. Försökte felsöka lite själv men har varken orken eller tiden för att fixa den.
Den startar som den ska och är i överlag fint skick för åldern skulle jag vilja säga. Om jag minns rätt så var det 2021 som främre stötdämpare byttes till sprillans nya (ca 10000kr) och körupplevelsen höjdes rejält.
Har även bytt blinkers fram, har blivit servad senast 1 år sedan och jag har även nyss bytt olja på den.
Det är som sagt en hoj från 2001 så det tillkommer lite skavanker på hojen, finns lite små repor osv samt att en liten plastkåpa under sätet på höger sida saknas, annars tycker jag den är i fint skick.
Har gått runt 4XXX mil och jag har kört ca 600 av dem. Överlag en rolig hoj att köra, funkar bra som förstahoj då detta är min första. Den är registrerad som A2. Har stått i värmegarage när den inte har använts också.
Så säljer den lite som ett renoveringsobjekt, är man händig och mekanisk av sig så tror jag inte det är några problem alls att fixa den. Vid köp tillkommer skivbromslås och behövs hämtas med alternativt släp eller skåpbil."
Suzuki SV650S A2 säljes i Växjö | Blocket
16000 kr - Sport - Växjö - Nu är det dags att göra sig av med hojen. Den har funkat bra dem senaste åren men nu i år så hade den stått stilla i lite mer ä...www.blocket.se
Man måste gilla hur vissa pratar runt det viktigaste...
Den går alltså inte att starta och måste hämtas med släp.
"Den har funkat bra dem senaste åren men nu i år så hade den stått stilla i lite mer än 1,5 år och den har börjat strula. Försökte felsöka lite själv men har varken orken eller tiden för att fixa den.
Den startar som den ska och är i överlag fint skick för åldern skulle jag vilja säga. Om jag minns rätt så var det 2021 som främre stötdämpare byttes till sprillans nya (ca 10000kr) och körupplevelsen höjdes rejält.
Har även bytt blinkers fram, har blivit servad senast 1 år sedan och jag har även nyss bytt olja på den.
Det är som sagt en hoj från 2001 så det tillkommer lite skavanker på hojen, finns lite små repor osv samt att en liten plastkåpa under sätet på höger sida saknas, annars tycker jag den är i fint skick.
Har gått runt 4XXX mil och jag har kört ca 600 av dem. Överlag en rolig hoj att köra, funkar bra som förstahoj då detta är min första. Den är registrerad som A2. Har stått i värmegarage när den inte har använts också.
Så säljer den lite som ett renoveringsobjekt, är man händig och mekanisk av sig så tror jag inte det är några problem alls att fixa den. Vid köp tillkommer skivbromslås och behövs hämtas med alternativt släp eller skåpbil."
Suzuki SV650S A2 säljes i Växjö | Blocket
16000 kr - Sport - Växjö - Nu är det dags att göra sig av med hojen. Den har funkat bra dem senaste åren men nu i år så hade den stått stilla i lite mer ä...www.blocket.se
Undrar hur länger han höll på med förgasarna innan han tappade intresset?Höstpriserna är här
Fast den var lite sliten
View attachment 503462
Ducati Monster 600 säljes i Haninge | Blocket
10000 kr - Touring - Haninge - Hej Säljer Ducati Monster som har stått i 14 år. Köpte den till frugan men intressen fanns inte där. Började rensa förgasar...www.blocket.se
Verkar taskigt att låsa hojen så vid köpet tycker jag. Får man ingen nyckel?Vid köp tillkommer skivbromslås och behövs hämtas med alternativt släp eller skåpbil.
Kraftigt skivbromslås som behöver hämtas med skåpbil!Verkar taskigt att låsa hojen så vid köpet tycker jag. Får man ingen nyckel?
Titta på hans andra annonser räcker för att säga tack nej tack - en bmw320 i ett garagetält i delar som också är avstannat för 50000 🫣Undrar hur länger han höll på med förgasarna innan han tappade intresset?
Med tanke på skrivningen: "Började rensa förgasare för 2 år sedan men tappade intressen jag med"
Har han ägt den i 14år, eller köpte han den på fyllan för ett par år sedan?
Det är ju förvisso en trevlig hoj att köra. Hade en själv tills den blev kortad bakifrån medelst lätt lastbil med pizzaätande förare. Gillade den skarpt.Billig och skulle nog funka bra som slit-o-släng hoj
Yamaha TDM 850 säljes i Helsingborg | Blocket
10000 kr - Offroad - Helsingborg - Tdm 1999 Ny olja filter o luftfilter Behov av nya däck o batteri o bes Finns en bula i tanken o något märke på kåpan O...www.blocket.se
View attachment 503461
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |