TIG-Svetsarn
Kvalitetsmedveten
Fattar nada av ditt inlägg...
SLR är ingen yamaha utan en honda, + att slutsiffran på en mc inte har nåt med besiktningstiden att göra
SLR är ingen yamaha utan en honda, + att slutsiffran på en mc inte har nåt med besiktningstiden att göra
När jag sist kollade på Transportstyrelsen ska hojar besiktigas inom 24 månader från sista besiktning.Slutsiffra 8, besiktning i augusti.
Den kan ha besiktningsmånad 8 i allafall.
Annars en ful hoj.
Slutsiffran har INGET att göra med när hojen besiktas, det ska göras 12mån efter senaste besöket, 1a 9a eller 12a spelar nada roll.
Kanske vill tipsa om ett bra köp
2 år på alla, har en 30-åring som fortfarande har 24 månader som krav
Jag skicka en mejl på denna R1 och fick ett ganska roligt svar. www.blocket.se/vi/40232644.htm Orange - 35.000
Mitt mejl till han: (visst är det skambud men egentligen icke då hojen säkert är ägd av 20 stycken, vurpad minst 2-3 gånger med 6000 mil på mätaren, och detta skall inte provköras? hehe... Ja, vissa vinner ju på Lotto också)
> Tja
>
> Utan provkörning kan jag bjuda dig 20.000
>
> Tycker du budet är lågt kan jag kontra med att en uprovad hoj kan ju
> vara defekt, växlar kan hoppa ur etc.
>
> Men snabb affär är den tagen för det
>
>
> Mvh
Säljarens svar:
För det första brujar jag inte svaRA PÅ SÅNNA HÄR IDIT mail.. men jag gör ett undan taf.. Sen så lägger man inte bud utan att sett hojen DU är OSERIGÖS.. sen såp är det så att många iditer som du tex kommer bara och provkör och kör sönder den därför tilllåter jag ingen provkörning. och sen är jag inte beroenda av pengar så får jag inte sållt den så kostar den mig 300 kr i månad i försäkring sååå Shot sam tänker jag.. och vill du köpa den så är det din sak att punga fram pengarna och köpa den men efter som du är så korkad så skall jag aha 36000 av dig nu för den,,
"Shot sam" som i Shit the same? Verkar vara en högst orespektabel karl det där...
Någon som har en gissning om vad Hondas "riktiga" 750 är för modell? Betyder detta att deras andra 750:s är "på låtsas"?
Uttömmande annons i övrigt.
http://www.blocket.se/ostergotland/Hondas__riktiga__750_39745208.htm?ca=8&w=2
Hmm, hur tänkte dom här?
Hmm, hur tänkte dom här?
View attachment 361016
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras