pepe
Tarmac surfer #133
Ni tror inte att hönsen i bakgrunden har något med det underbara "hantvärket" att göra
Tanken var kanske att få på däcket som ligger därNi tror inte att hönsen i bakgrunden har något med det underbara "hantvärket" att göra
Tanken var kanske att få på däcket som ligger där
Ännu en Keffräser!
View attachment 439870
Det här, ungdomar är varför man inte blandar kokain och diskmedel. Det är ett konststycke i sig att lyckas paja en hoj på det här sättet och totalt äckla ner den till den grad att man önskade att den bara var krockad istället.
Uppenbarligen fick den här stackaren bli försökskanin för någon klåpare som antingen experimenterat med teleportering och glömt verktygslådan i kapseln tillsammans med hojen. Den andra men inte lika troliga teorin är att samma klåpare under påverkan av svamp försökt sig på att svetsa.
Om du vill ha en hoj som ser helt knullad ut så kan du betala 4500 bagis. Samma pengar man kan få en likadan fast fullt fungerande hoj för. Orörd av idioter.
https://www.blocket.se/sodermanland/Honda_CB_400cc_75847113.htm?ca=10&w=2
Ah! Skrambler - redneck style.
Biltemabatteriet som verkar vara inlobbat löst mellan ramrören - står det möjligen avlastat på svingen...? Nyskapande, isf.
Jag tror att hojen försökte äta batteriet men det fastnade på tvären halvvägs genom spjälkningen.
Traktordäcket lyckades den tydligen skita ut i alla fall...
"Ej besiktad och avställd"
Ej avställd måste ju betyda att den är påställd? Hur lyckades han med det? Den kanske är finare än den ser ut?
Fast det står ju inte "ej avställd". Det står ju att den är avställd
Ja, det är svårt med ironi på internet...jag glömde ju en sån här... ;-)
Jag förstår inte.
Det var en ironisk lek med ord, man kan kanske säga långsökt men jag vill inte riktigt erkänna det
Ej besiktad och ej påställd hade varit en bättre formulering som inte kan missuppfattas. Ej besiktad och avställd skulle kunna missuppfattas om man är på det humöret
Göteborgare fattar direCkt!
Det var en ironisk lek med ord, man kan kanske säga långsökt men jag vill inte riktigt erkänna det
Ej besiktad och ej påställd hade varit en bättre formulering som inte kan missuppfattas. Ej besiktad och avställd skulle kunna missuppfattas om man är på det humöret
Varför skulle han ha skrivit så i annonsen, ej besiktad och avställd är väl tillräckligt förvirrande för många, prutläge på 25% av angivet pris.Svårt med ironi var det va? Han borde borde skrivit: jag förstår inte ;-)
Jag förstår ju att det är nån slags kultgrej.. men syran måste ha slått bra på 70talet.. http://www.blocket.se/vi/76466300.htm
Sorry, blev lite chockad bara..Knappt 10 sidor / 2 månader bak i tråden:
https://www.sporthoj.com/forum/show...c-relaterat)&p=6347498&viewfull=1#post6347498
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|