pepe
Tarmac surfer #133
"Ombyggd med fokus på prestada "
Hallååååå CX 500 , jag förknippar inte den med prestanda.
https://www.blocket.se/stockholm/Honda_CX500___Sveriges_finaste_cafe_racer_80241399.htm?ca=11&w=1
Den här tyckte jag var lite cool, jag som brukar fnysa åt Kafferäsers.
Om priset är rätt? Japp, i alla fall om han får vad han begär, annars var det nog inte det.
Håller med dig! Han har lagt en del tid till detta bygge. Helt ok.
Hitta fel är alltid lätt, men ack så tråkigt, hitta fel och få negativa vibbar, varför då?
Göra tvärtom är klart roligare!
Mvh Toyman
Finns inget felfritt och ingen är felfri. Så varför inte bara bestämma sig. Min attityd.... jag skiter i felen... om jag inte ska köpa den. Då får väl de bli argument för en prisförhandling!
Modigt med enkeldämparen, men funkar kanske hur jävla bra som helst.
Svingen i all ära, men vad säger bakramen när stötdämparen är fullt hoptryckt...?
https://www.blocket.se/vi/80350968.htm
Fan har jobbat en hel del ändå, gaffel och inte minst kurviga svingförstärkningar med en doft av Italien. Modigt med enkeldämparen, men funkar kanske hur jävla bra som helst.
Respekt för arbetsinsats utöver det vanliga
Svingen i all ära, men vad säger bakramen när stötdämparen är fullt hoptryckt...?
Hur vanligt är namnet Joakim Stensmo? Inte SM mästaren i GP250?Och vad säger RÖVEN, när den fullt hoptryckta stötdämparen får bakramen att gå av...?
Det finns 1 med det namnet i SverigeHur vanligt är namnet Joakim Stensmo?
Ser ut som en klassisk Orion, dessa hade 14"/12" som standard, möjligt att en så gammal 150cc haft ännu större framhjul, och sen har ägaren dragit på ett 10" bak.Är detta någon ny trend med litet bakdäck som jag missat..?
View attachment 444281
https://www.blocket.se/goteborg/Fiddy_80398552.htm
Ser ut som en klassisk Orion, dessa hade 14"/12" som standard, möjligt att en så gammal 150cc haft ännu större framhjul, och sen har ägaren dragit på ett 10" bak.
Oavsett vad så är priset satt 3 gånger för högt, 3 papp är väl vad en fiddy av ett bättre märke från den årstiden är värd
Har han lyckats få ihop 14/10? Men det ser ju inte riktigt riktigt ut
Det ser fruktansvärt skevt ut, men underskatta aldrig en tonårings okunskap
Känner några som köpte fiddy mot slutet av högstadiet som aldrig skulle fått OK att köpa en fiddy, sköttes inte enligt serviceboken direkt
Ja Fiddypriserna skapade en ny typ av köpare som valde mellan den och en ny dator typ. En japansk cross eller moppe från åttiotalet och framåt kan knappt meckas ihjäl, till skillnad från dessa kineser, som tvärtom glatt tar emot varje chans de får att gå sönder på nya innovativa sätt som man inte riktigt känner igen från sin egen uppväxt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|