https://www.blocket.se/vi/83900704.htm
Man kan riktigt höra hur vinkelkaparna varvar upp i gård och stuga, Viiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh haha
Ja, den där vore ett nöje att kapa upp och kalla för caféscramblertracker.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
https://www.blocket.se/vi/83900704.htm
Man kan riktigt höra hur vinkelkaparna varvar upp i gård och stuga, Viiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh haha
När man önskar att blocket hade kommentarsfältDu verkar ju bo i krokarna så åk dit och lek däcksparkareen del skulle tas ifrån både verktyg och armar händer/garage ,sällan jag sett så många förstörda klassiker som i vinter så dålig smak i kombination med för mycket pengar verkar som det finns många ”byggherrar” som har
![]()
Kan man verkligen misshandla en kawa så att den blir sämre än original![]()
![]()
När man önskar att blocket hade kommentarsfält
Kommentarsfält och gilla-knapp och de är en starkt konkurrent till FacebookNär man önskar att blocket hade kommentarsfält
Den är åtminstone genomförd, till skillnad mot det mesta skrot som kapas sönder och läggs ut på blocket av folk som tror vinkelkap och en helg räcker för att "bygga" hoj...
Den är åtminstone genomförd, till skillnad mot det mesta skrot som kapas sönder och läggs ut på blocket av folk som tror vinkelkap och en helg räcker för att "bygga" hoj...
Skickat från min G8441 via Tapatalk
För att inte tala om en rak 6a som i den gula...Låter ju bara så sjukt fel med en surrande radfyra i en chopper..
Låter ju bara så sjukt fel med en surrande radfyra i en chopper..
Ja chopperscenen är jag uppväxt i.. själv tycker jag P2 är den vinnande kombinationen. Gärna nån hopplös sörjig engelsk motor!Det är ju ett relativt nytt påfund att gjutjärnspråmarna ska ha V2, de fanns ju i alla möjliga suspekta motorkonfigurationer förr.
Radfyra i chopperram var inte alls ovanligt förr , på Swedish bikemeet såg man en del övermotoriserade choppers runt 2000
Det är ju ett relativt nytt påfund att gjutjärnspråmarna ska ha V2, de fanns ju i alla möjliga suspekta motorkonfigurationer förr.
ÄääJa chopperscenen är jag uppväxt i.. själv tycker jag P2 är den vinnande kombinationen. Gärna nån hopplös sörjig engelsk motor!
Jag gillar den här. Och det är märkligt för det är en hd.
Tror det är tanken som gör det. Får lite Norton Manx vibes, som ju egentligen är det jag gillar.
View attachment 447918
https://www.blocket.se/skaraborg/Yamaha_GTS_1000_83986993.htm?aw=1
Satan vilken cool hoj, som relativt ny i mc-världen hade jag aldrig tidigare hörtalas om denna. ABS, insprutning och katalysator redan 1993! Och vilken hjulupphängning fram! Svinsnygg också.
Man blir ju jättesugen men antar att de också är svindyra i drift, speciellt om man får problem med framdämpningen.
Hur mycket klassas dessa som rariteter? Tycker 21.000 verkar billigt med tanke på hur ovanliga dem verkar vara.
Ny i mc-världen men reggad sen 2013?
Du behöver nog inte oroa dig för driftkostnader om du inte tänkt pressa den. Det är en gammal fyrtakt från japan som är tänkt som sporttourer och kommer hålla säkert lika många mil. Sen ska du nog inte stirra dig blind på abs då det fortfarande är en 280kilos hoj med 100hk och singelskiva...
Reservdelar till just framfjädring och liknande kan kanske vara ett problem men det är lätt kollat innan.
Sen snygg vete tusan men smaken är ju som baken.
Skulle jag vara lika tänd på en hoj som du verkar på denna och den bara kostade 21kkr skulle den stå i mitt garage efter helgen.
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |